فرزند حبیب‌الله عسگراولادی گفت: پدرم خود را خادم ملت می‌دانست و همیشه در صف اول انقلاب حضور داشت.

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب باشگاه خبرنگاران، "علیرضا عسگراولادی" فرزند مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری و نماینده مقام معظم رهبری در کمیته امداد امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران، در بیمارستان دی گفت: شب گذشته خدمت پدرم بودم. حالشان بد شده بود. دکتر‌ها گفتند دیگر نمی‌شود کاری کرد، ما تمام تلاشمان را انجام دادیم.
 
وی افزود: پدرم بیهوش بود و متاسفانه صبح امروز به ما اعلام کردند که دچار مشکل شد و در نهایت با ایست قلبی از دنیا رفت. بنده درگذشت وی را به رهبر معظم انقلاب و ملت ایران اسلامی تسلیت عرض می‌کنم.
 
علیرضا عسگراولادی افزود: پدرم خود را خادم ملت می‌دانست و همیشه در صف اول انقلاب حضور داشت.
 
وی در ادامه درتشریح مراسم تشییع و تدفین مرحوم عسگراولادی اظهار داشت: تا بعدازظهر مشخص خواهد شد.
 
علیرضا عسگراولادی درباره اینکه چه خاطره‌ای از پدر دارید، افزود: خاطرات بسیار زیاد است، وی همیشه اهل مشورت بود و بهترین روش را انتخاب می‌کرد. در مسائل سیاسی همیشه "وامرهم شورا بینهم" را در نظر می‌گرفت.  
 
وی درباره  ویژگی مرحوم عسگراولادی تصریح کرد: پدرم اخلاق را رعایت می‌کرد و از بچه 7 ساله تا بزرگترین شخص مملکت را احترام می‌گذاشت.
 
علیرضا عسگراولادی خاطر نشان کرد: همیشه آماده رفتن بود و سعی می‌کرد در کارهایی که انجام می‌داد اشتباهی صورت نگیرد. به دوستان صبر، استقامت و پایداری را در کار توصیه می‌کرد و می‌گفت ما ملت خوبی داریم و باید با آنها صادق باشیم. اگر صداقت خود را نشان دهیم مردم کاری را که باید انجام دهند انجام خواهند داد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار