بیش از ده تن از اعضای هیئت علمی دانشگاه در جلسه مدیران گروه های آموزشی از سوی روابط عمومی دانشگاه مورد تقدیر قرار گرفتند.

کوروش حجت شمامی مسئول روابط عمومی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهی باشگاه خبرنگاران افزود: این دانشگاه یک دانشگاه تخصصی است که به منظور تربیت نیروی متخصص مورد نیاز جامعه به ارائه خدمات درمانی و توان بخشی در حوزه‌های سلامت اجتماعی، سلامت روانی و توان بخشی می‌پردازد.
 
وی اظهار داشت: تقدیر از بیش از ده تن از اعضای هیات علمی ارتقا یافته از سال 91-92 از سوی روابط عمومی دانشگاه می‌تواند تاثیر مثبتی در فضای دانشگاه داشته باشد و مهمتر اینکه حوزه روابط عمومی با این تقدیر می‌تواند در زمینه تعامل با اساتید پررنگ تر از گذشته دیده شود.
 
حجت در ادامه گفت: جلسه مدیران گروه های آموزشی در دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به صورت ماهیانه برگزار می‌شود و در طی آن مسائل جاری آموزش، نظرات مدیران گروه های آموزشی و.... بررسی می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: در جلسه مدیران گروه های آموزشی که از سوی روابط عمومی و به منظور تقدیر از اعضای هیات علمی ارتقا یافته از سال 91 تا 92 برگزار شد، شاهد ارتقا 8 تن از اساتید از مرتبه استادیاری به دانشیاری و سه تن از اساتید از مرتبه دانشیاری به استادی بودیم که انعکاس این خبر ارزنده می تواند زمینه ساز اخبار مطلوب در دانشگاه باشد.
حجت شمامی خاطرنشان در پایان افزود:چندی پیش شاهد تاکید وزیربهداشت بر استفاده حداکثری از ظرفیت رسانه ها برای ارتقاء  سلامت جامعه بودیم که خبر ارتقاء سلامت جامعه بودیم که خبر ارتقاء اساتید به عنوان متولیان عرصه بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را می توانیم بخشی از این رسالت دانست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار