یک آسیب شناس اجتماعی گفت: ارتباط اجتماعی ابزاری جهت کسب منزلت و موقعیت مناسب اجتماعی است.

ابراهیمی در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  اگر یکی  از آشنایانتان را دیدید به سمتش بروید و احوالپرسی کنید در مورد هر چیزی  حرف بزنید از اوضاع و احوالشان گرفته تا اتفاقات روز و سعی کنید مداوم با دوستانتان تماس برقرار کنید .
 
وی ادامه داد:  وقتی همکارانتان سرشان خلوت است بایستید با آن ها حرف بزنید و  وقتی که برای خوردن ناهار کنار هم برنامه می گذارند شما هم حتما بروید و به همه نشان دهید که به برقراری  ارتباط علاقمند  هستید.
 
ابراهیمی افزود:  در رفتارتان با دیگران  مثبت بوده و از تعریف و تشویقشان ابا نکنید  اگر کسی در کار خاصی خوب است یا زیبا و خوش تیپ به او بگوئید البته باز هم یادتان نرود که تعادل شرط عقل است و تحسین و تمجید هر از گاهی خیلی بهتر از تعریف های همیشه تکراری است.
 
وی تصریح کرد: افرادی که لبخند می زنند معمولا جذاب تر از افراد دیگر درجه بندی می شوند پس در هر کجا که هستید تاثیر  لبخند را فراموش نکنید.
 
ابراهیمی ادامه داد:  گاهی اوقات به هر دلیلی،  حال و حوصله ندارید که به حرف های دیگران علاقه نشان دهید،  اما یادتان نرود که وقتی  به حرف کسی علاقه نشان می دهید رفتارتان صمیمانه تر خواهد بود و این را بدانید  که هر کسی یک نکته جالب توجه دارد این شما هستید که باید جذابیت های شخصیت طرفه مقابل پیدا کنید.
 
 وی خاطر نشان کرد:  ما باید سعی کنیم آن قدر احساس همدلی  و همرنگی با مخاطب برقرار کنیم که در ضمیر ناخود آگاه  او را دوست  بداریم و علاقمند  بوده که مشکلش را حل کنیم تا در ذهن ما ماندگار شویم.
انتهای‌پیام/

برچسب ها: منزلت ، اجتماعی ، ارتباط
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار