اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور پيامي درگذشت مبارز و مجاهد انقلابی مرحوم حبیب الله‌ عسگر اولادی را تسليت گفت.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، متن پيام اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به شرح زير است:

سم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون.

رحلت و فقدان مجاهد  و مبارز  انقلابی و یار وفادار امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری  آقای حاج حبیب‌الله عسگراولادی موجب تاثر و تالم شدید مردم شریف ایران اسلامی بالاخص فعالین سیاسی و دانشجویی کشور شد.

ایشان از  مبارزین نهضت اسلامی بوده و از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی همواره در تمامی صحنه های حساس انقلاب حضور فعال و موثر داشته، اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی این اندوه بزرگ را به پیشگاه حضرت بقیه الله الاعظم(عج)، رهبر معظم انقلاب و ملت شریف ایران و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض می‌نماید.

این مبارز واقعی از جمله یاران مخلص و واقعی امام راحل و رهبری عزیز بودند که در سراسر عمر با برکت خویش منشاء برکات فراوانی برای نظام جمهوری اسلامی بوده و درهمه صحنه‌های انقلاب اسلامی و اقدامات انجام شده در مسیر خدمت رسانی به مردم مستضعف جامعه،حضور فعال و ثمر بخشی داشته و از آنان حمایت و پشتیبانی کردند.

تلاش‌های این مبارز جلیل الشان و خدمات ایشان در عرصه‌های مختلف و در راه شکل‌گیری و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.

به روح پاک آن مجاهد انقلابی و نستوه درود می‌فرستیم و علو درجات این مبارز فی سبیل الله را از درگاه خداوند سبحان مسئلت داریم.

 اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی (اتحادیه اول)

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار