وزیر ارتباطات گفت: وزارت ارتباطات می‌تواند از لایحه اجازه تعیین و وصول حق امتیاز فعالیت بخش غیردولتی در پست و مخابرات 2800 میلیارد تومان درآمد کسب کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران؛ "محمود واعظی" وزیر ارتباطات در صحن‌علنی امروز مجلس در دفاع از لایحه اجازه‌ تعیین و وصول حق‌امتیاز فعالیت بخش غیر‌دولتی در زمینه پست و مخابرات گفت: این لایحه در سال 60 نیز مورد موافقت مجلس قرارگرفت. با این لایحه شرکت مخابرات توانست مشکلات را برطرف کند.
 
وی افزود: در حال‌حاضر در واگذاری تلفن‌ ثابت به‌روز شده‌ایم و شکوفایی خوبی در مخابرات به‌وجود آمده است.
 
وزیر مخابرات تصریح کرد: در سال 86، دو هزار و 173 میلیارد تومان در مخابرات سرمایه‌گذاری شد، ولی با واگذاری مخابرات این مجوز نیز واگذار شد.
 
واعظی ادامه داد: سال 91 حدود 141 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کردیم و ICT را به کشور آوردیم، ICT برای کشروهای توسعه‌یافته و همچنین در حال توسعه جزء زیرساخت به حساب می‌آید.
 
وزیر ارتباطات گفت: برای داشتن شبکه‌الکترونیک باید زیرساخت داشته باشیم و ما از این لایحه می‌توانیم 2800 میلیارد تومان درآمد کسب کنیم و این پول را به توسعه زیرساخت ها اختصاص دهیم.
 
وی با اشاره به تکالیف وزارت‌ارتباطات در برنامه پنجم‌توسعه خاطرنشان کرد: اکنون که دو سال و نیم به پایان برنامه‌ توسعه زمان داریم، 86 درصد از تکالیف وزارت ارتباطات باید انجام گیرد که به 14 هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری نیاز دارد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار