خانه سرود انقلاب اسلامی با عهده دار شدن داوری سرودهای ارسالی به جشنواره «جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا» و همچنین تأمین جوایز این بخش، بیش از 50 میلیون ریال به نفرات برتر جایزه اعطا می کند.

به گزارش خبرنگار حوزه موسیقی باشگاه خبرنگاران، خانه سرود انقلاب اسلامی با توجه به  اهداف مشخصش که یکی از آنها تشکیل جبهه واحد اسلامی در عرصه جنگ نرم در بخش  سرود و ایجاد جبهه فرهنگی جهت معرفی صحیح اسلام ناب محمدی (صلی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلم) 
به عموم مردم جهان خصوصا ملت‌های تحت سلطه استکبار جهانی است، داوری و تأمین جوایز  بخش سرود جشنواره «جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا» را عهده دار شد.

این جشنواره به گفته " میثم محمدحسنی" دبیر اجرایی، در جهت حمایت از تیم مذاکره‌کننده  هسته‌ای کشورمان با اعضای گروه 1+5 و با همکاری سازمان‌های مردم‌ نهاد و NGOها شکل  گرفته، هر ساله مقارن با 13 آبان و ایام استکبارستیزی برگزار می‌شود.

جشنواره «جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا» در دو بخش اصلی، شامل عکس، پوستر و کاریکاتور و  در بخش جانبی، شامل مستند، کلیپ، سرود‌، مقاله و وبلاگ برگزار می‌شود. 

همچنین جایزه بخش سرود بدین شرح است: 
نفرات اول 30 میلیون ریال
نفرات دوم 15 میلیون ریال
نفرات سوم 7 میلیون ریال
 
گفتنی است؛ آثار محدودیت زمانی تولید ندارند و کلیه آثاری که تا پایان مهلت اعلام شده به  آدرس اینترنتی http://dw-usa.com/ ارسال شود در مسابقه شرکت داده خواهند شد.

لازم به ذکر است؛ مهلت ارسال آثار تا یک آذر ماه 1392 است و شانزدهم آذر ماه اعلام نتایج خواهد بود.

انتهای پیام/ص

برچسب ها: ل ، ب ، لا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.