مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: سپردن وزارت ورزش و جوانان به نصرالله سجادی توفیق بزرگی برای ورزش کشور است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران ؛ سید عبدی افتخاری افزود: سجادی در تمامی سنگرهای علمی و ورزشی صاحب جایگاه و افتخارات ارزنده است و نسبت به تمام امور داخلی و بین المللی ورزش اطلاعات کامل دارد.
وی اضافه کرد: نصرالله سجادی قطعا بالاترین رای را در صحن مجلس شورای اسلامی خواهد آورد و شیرینی این آرا در آن است که بیش از 200 رای را به انتخاب خود اختصاص دهد.
افتخاری گفت: گزینه پیشنهادی رییس جمهوری قطعا رای می آورد و وظیفه تمام آحاد ورزش کشور است که بتوانند در کنار وی به رشد و پیشرفت هرچه بیشتر ورزش کشور کمک کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان همدان در ادامه گفت: سجادی برنامه ریز و برنامه محور است و تمامی ورزش ها را در در سطح دانش آموزی، دانشگاهی و قهرمانی می شناسد.
وی با تمجید از انتخاب سجادی از سوی دکتر روحانی رییس جمهوری گفت: بسیار خوشحالیم که رییس جمهوری به توانمندی مدیران ورزشی اعتماد کرد و قطعا سجادی که دارای علم و دانش و تجارب بسیار بالایی در ورزش است، در موفقیت روزافزون ورزش کشور نقش کلیدی خواهد داشت.
سید عبدی افتخاری افزود: سجادی سال ها در مدیریت عرصه ورزش کشور فعالیت داشته و از ریز و درشت ورزش اطلاع کافی دارد و می تواند تحولات گسترده ای را در راستای رشد و اعتلای رشته های ورزشی ایجاد کند./س
برچسب ها: وزارت ، ورزش ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.