عضو کمیسیون برنامه و بودجه گفت: با وجود این که در ساعات پایانی کار مجلس قرار داریم هیچ طرح دو فوریتی در صحن علنی اعلام وصول نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در تذکر شفاهی در صحن علنی امروز مجلس گفت: تذکر من مبتنی بر مواد 18 و 159 آیین نامه داخلی مجلس است.
 
وی افزود: با وجود این که در ساعات پایانی کار مجلس قرار داریم هیچ طرح دو فوریتی در صحن علنی اعلام وصول نمی‌شود.
 
عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: 191 نماینده مجلس خواستار اعلام وصول طرح دو فوریتی ممنوعیت به کارگیری بازنشستگان در مشاغل ستادی شده‌اند ولی به نظر می‌رسد هیئت رئیسه علاقه‌ای برای اعلام وصول این طرح ندارد.  
 
حجت‌الاسلام سید محمد حسن ابوترابی‌فرد که در غیاب لاریجانی ریاست جلسه را برعهده داشت گفت: تذکر شما وارد نیست طرح‌ها طرح‌های فوریتی است براساس نوبت در صحن علنی مجلس مطرح می‌شوند.
 
وی افزود: هم چنین از آن جایی که باید در اعلام طرح‌های دو فوریتی موضوع رسیدگی این طرح‌ها را در جلسه بعدی مد نظر داشت با این وجود نمی‌توان در جلسه امروز طرح فوریتی را مطرح کرد.  
 
نایب رئیس اول مجلس خاطر نشان کرد: از آن جایی که یکشنبه هفته آینده جلسه رای اعتماد به وزیر پیشنهادی ورزش و جوانان است نمی‌توان طرح دو فوریتی را در جلسه امروز اعلام وصول کرد. 

انتهای پیام/


برچسب ها: کمیسیون ، برنامه ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار