مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: واحدهای باقی‌مانده مسکن مهر در اردبیل تا بهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ شهرام باباخانی امروز در جلسه ستاد مسکن مهر در اردبیل اظهار داشت: سهمیه مسکن مهر استان 41 هزار واحد بود که 30 هزار واحد از این تعداد تاکنون تکمیل شده و مورد بهره‌برداری متقاضیان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه واحدهای مسکن مهر در قالب‌های تعاونی و به صورت 99 ساله، تفاهم‌نامه سه جانبه و خود مالکین ساخته می‌شود، از در حال اجرا بودن 11 هزار واحد دیگر در سطح استان خبر داد.

باباخانی با بیان اینکه عملیات تکمیل زیرساخت‌ها در شهرک‌های مسکن مهر استان در حال اجراست، افزود: قسمتی از اقدامات زیرساختی در شهرک‌های مسکن مهر با همکاری و مشارکت متقاضیان انجام گرفته و زیرسازی آسفالت معابر و فاضلاب شهرک ایثار و شهید بهشتی شهرستان خلخال، شهرک مسکن مهر مشگین‌شهر و بخشی از شهرک مسکن مهر پارس‌آباد به پایان رسیده است.

وی همچنین به صنعتی‌سازی برخی واحدهای مسکن مهر در استان اشاره کرد و از ساخت سه هزار و 500 واحد مسکن مهر به صورت صنعتی در استان خبر داد.

مدیر مسکن و ساختمان اداره‌کل راه و شهرسازی استان در ادامه با بیان اینکه صنعتی‌سازی از جهت سرعت اجرا و هزینه‌کرد مناسب است، خاطرنشان کرد: در صورت تعریف سیاست‌های جدید در مورد ساخت مسکن روند صنعتی‌سازی در این ساخت‌وسازها اعمال می‌شود/س.

برچسب ها: اردبیل ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.