مربی و کارشناس فوتبال گفت: خنثی سازی بازی مستقیم تیم استقلال رمز پیروزی تراکتورسازی مقابل این تیم تهرانی است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران تبریز، ایوب ذوالفقاری با بیان اینکه استقلال همواره در طول رقابت های لیگ برتر از بازی مستقیم و بهره جویی از توپ های سوم به نتیجه رسیده است، اظهار کرد: جلوگیری از این سیستم استقلال می تواند موفقیت تراکتورسازی در این بازی مهم را در پی داشته باشد.

وی افزود: استقلال به دلیل نوع تفکرات سرمربی خود که در تیم های مختلف به راحتی قابل تشخیص بوده و همیشه رو به بازی مستقیم از خط دفاع و انتقال توپ به مهاجمانش به گل رسیده است که هافبک ها و مدافعان تراکتورسازی باید با هوشیاری ضمن کنترل بازی حریف از دست یابی مهاجمان استقلال به توپ های سوم به شدت جلوگیری کنند.

ذوالفقاری ادامه داد: در این زمینه مسوولیت هافبک دفاعی تراکتورسازی بسیار سنگین خواهد بود که به نظرم مهدی کیانی با قدرت بدنی عالی و بازی خوانی مناسب اجازه خودنمایی به بازیکنان استقلال را نخواهد داد.

وی بازی دو تیم تراکتورسازی و استقلال را به جهت موقعیت جدولی بسیار مهم و تعیین کننده دانست و یادآوری کرد: در این بازی هر تیمی که از موقعیت های به دست آمده به خوبی استفاده کرده و مدافعانشان دچار لغزش نشوند پیروز میدان خواهد بود.

کاپیتان اسبق تراکتورسازی و منتخب آذربایجان شرقی گفت: با توجه به اینکه استقلال طی هفته های اخیر با حاشیه هایی مواجه و یکشنبه گذشته نیز بازی سنگینی مقابل سایپا داشته و همچنین خداحافظی فرهاد مجیدی به لحاظ روحی و فنی تاثیر منفی بر کار این تیم گذاشته، وضعیت تراکتورسازی به مراتب بهتر از حریف است.

ذوالفقاری اظهارکرد: مصدومیت مرتضی اسدی و محمد ابراهیمی تا حدودی نوع بازی تراکتورسازی را تحت تاثیر قرار می دهد، اما جایگزینان این دو بازیکن توانایی ارایه بازی مورد انتظار را خواهند داشت.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی تبریز تاکید کرد: هواداران فهیم و دوراندیش ما با تشویق قلعه نویی و احترام به تیم حریف شعور و نزاکت بالای خود را باردیگر ثابت خواهند کرد.

حمید زینی زاده افزود: تبریز شهر اولین ها در زمینه های مختلف بوده و مهمان نوازی مردم این خطه همیشه زبانزد خاص و عام بوده و بر همین اساس در بازی با استقلال تهران این خصوصیت ویژه تبریز و آذربایجان برای همگان بیش از پیش آشکار خواهد شد.

وی گفت: در روز بازی، باشگاه هیچ برنامه ای برای تقدیر از قلعه نویی ندارد، اما از هواداران تقاضا داریم با احترام و منش جوانمردانه با این مربی برخورد کنند.

زینی زاده از هواداران متعصب تراکتورسازی درخواست کرد با توجه به اهمیت سه امتیاز دیدار روز جمعه، فقط به تشویق و حمایت از تیم محبوب خود بپردازند.

وی با بیان اینکه فدراسیون فوتبال حساسیت و نظارت ویژه ای نسبت به بازی تیم های تراکتورسازی و استقلال دارد، اظهارکرد: در این زمینه مهدی تاج نایب رییس فدراسیون فوتبال به عنوان ناظر ویژه در ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور خواهد یافت.

زینی زاده دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال را بسیار مهم برای تعیین قهرمان نیم فصل لیگ برتر دانست و گفت: این بازی فینال نیم فصل و شاید فصل لیگ سیزدهم باشد و پیروزی برای هر یک از دو تیم از اهمیت ویژه و خاصی برخوردار است.

وی افزود: چنانچه تراکتورسازی در بازی روز جمعه پیروز از میدان خارج شود در ادامه مسیر موفقیت آمیز و صعودی خود بیشتر و بهتر عمل خواهد کرد تا به انتظارات به حق هواداران و مردم آذربایجان که همانا قهرمانی است، جامه عمل بپوشاند.

کمیته داوران فدراسیون فوتبال اعلام کرد: سعید مظفری زاده دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران را سوت می زند.

دیدار تیم های تراکتورسازی و استقلال ساعت 15/15 دقیقه روز جمعه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود/س

 

برچسب ها: رمز ، پیروزی ، تراکتورسازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.