اقدامات اجرایی ادارۀ ساماندهی در معبر در منطقۀ 9

امروزه سد معبر برای شهروندان یک معضل و مشکل اساسی محسوب می شود لذا با بکار گرفتن روشهایی که بتواند در جهت رفع آن اقدام کند یک امر ضروری محسوب می شود.

بخشی رئیس اداره ساماندهی منطقۀ 9 در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: به صورت روزانه از کلیه واحدهای صنعتی در سطح محدوده بازدید به عمل می آید و در جهت رفع آن اقدام می کنیم.

در روزهای گذشته در راستای اجرای قوانین و مقررات بند 20 مادۀ 55 شهرداری ها اقدام به بازدید از خیابان های مبنیی، دامپزشکی، هاشمی، امامزاده عبدا... ، جرجانی، چهارراه هرمزان و سی متری جی بازدید شده و اقدام به پلمپ دو واحد صنعتی مکانیکی و صافکاری برای حفظ محیط زیست اقدام شد.

وی ادامه داد: اجرای طرح فوریتی و ضرورتی شناسایی اصناف زباله ساز برای حفظ محیط زیست و جلوگیری از تولید و دپوی زباله اقدام به شناسایی تعداد 50 مورد اخطاریه به اصناف زباله ساز بخصوص میوه فروشیها اقدام گردید.

بخشی در خصوص رفع مشکلات موجود کارخانه ها تصریح کرد: برای رفع معضل ناشی از خروجی پساب و فاضلاب حاصل از تصفیه مواد خام لبنی در خیابان 45 متری زند- خیابان الغدیر برای شرکت لبنیات پاک ضمن بازدید اخطاریه های لازم و به ادارات محیط زیست و بهداشت غرب تهران طی مرا حل قانونی و رفع مشکلات بوجود آمده مکاتبات لازم انجام شد.

رئیس ساماندهی منطقۀ 9 خاطر نشان کرد: طرح ستاد ساماندهی صنایع برای کارخانه ها جهت رفع مشکلات موجود و در جهت انتقال به خارج از شهر نوشته شد.

همچنین قوانین پسماند ماده هفت طی مراحل قانونی و عدم رعایت به دادسرا معرفی شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: صنعتی ، هرمزان ، تصفیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار