فرمانده سپاه زابل گفت: ارزش‌های عاشورایی عامل گسترش حماسه حسینی در همه زمان‌ها و همه مکان‌هاست که آن را به یک حقیقت فطری مبدل کرده است.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، محمد ناظری اظهار داشت: چنین قیام‌هایی که انقلاب اسلامی نیز از این نوع قیام است، مخالفان و دشمنانی با خود به همراه خواهد داشت.

فرمانده سپاه زابل افزود: امام حسین(ع) شهید امر به معروف و نهی از منکر است و این هدف آرمانی امروز در جامعه ما باید به بهترین شکل نمود و ظهور پیدا کند.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: ماه محرم به عنوان فرصتی طلایی برای تبیین ارزش‌ها و اهداف قیام عاشوراست و فرصتی بی‌بدیل برای مسلمانان به ویژه تشیع است تا در آن به حقیقت قیام امام حسین(ع) و عاشورا آگاه شوند و بدانند احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه در راستای پیشرفت و توسعه کشور ضروری است.

وی امر به معروف و نهی از منکر را بزرگترین پیام قیام تاریخی حضرت سیدالشهدا برشمرد و اذعان داشت: امر به معروف و نهی از منکر تنها در فروع نیست و از حکومت زمامداران تا سطوح پایین تر گسترده است.

ناظری تاکید کرد: عاشورای امام حسین(ع) مجموعه همه خوبی‌ها و همه ارزش‌های والای انسانی است که شامل فداکاری، عزت،آزادگی و خدمت به دین خداست.

وی یادآور شد: همین ارزش‌های عاشورایی است که عامل گسترش حماسه حسینی در همه زمان‌ها و همه مکان‌ها است و آن را به یک حقیقت فطری مبدل کرده است.
برچسب ها: زابل ، عاشورایی ، سپاه ، حماسه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.