"یاد یار مهربان" در یازدهمین دوره برگزاری خود با نقل مکان از هشتمین ماه به نهمین ماه سال 1392، آذرخش می‌شود.

مسعود شهرام‌نیا مشاور پروژه فرهنگی باغ کتاب در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران با اشاره به تقارن هفته کتاب با ایام سوگواری سالار شهیدان امام حسین(ع) و تلاقی برنامه های این دو مناسبت فرهنگی و مذهبی با یکدیگر افزود: به همین بهانه نمایشگاه "یاد یار مهربان" در هفته اول آذر ماه و دقیقا 3 آذر ماه سال جاری همچون آذرخشی در آسمان باغ کتاب می درخشد.

به گفته شهرام‌نیا امسال هم مطابق منوال گذشته همه مدارس اعم از دبستان راهنمایی و دبیرستان های دولتی و غیردولتی می توانند مطالبات و خواسته های خود را از طریق نمایشگاه "یاد یار مهربان" تامین کنند.

وی اظهار داشت: بودجه اختصاص داده شده به یازدهمین دوره نمایشگاه "یاد یار مهربان" 35 میلیارد ریال بوده که 5 میلیارد ریال آن در قالب یک هفتم از بودجه مختص به نمایشگاه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تامین شده و مابقی آن را هم شهرداری تهران برعهده می گیرد.

مشاوره پروژه فرهنگی باغ کتاب خاطرنشان کرد: از برنامه های جانبی یازدهمین نمایشگاه "یاد یار مهربان" می توان به مراسم های تجلیل از ناشران و رونمایی از کتاب اشاره کرد که در آینده اطلاعات دقیقی درباره آنها به اطلاع رسانه ها و علاقه مندان می رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار