در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا ّ(دور چهارم مرحله گروهی) 8 بازی برگزار شد که در مهمترین بازی ها بارسا و آث میلان به مصاف یکدیگر رفتند که در نهایت با برد مسلم بارسا پایان یافت.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، در چارچوب رقابتهای لیگ قهرمانان اروپا امشب 8 بازی  در قالب 4 گروه برگزار می شود که در مهمترین بازی بارسا و آث میلان به مصاف یکدیگر می روند.
 
 
گروه H
 
 
بارسا3 -1 اث میلان
 
 
 
 
 
 
این بازی از ساعت 23:15 دقیقه آغاز می شود و  بارسا میزبان آث میلان خواهد بود.
 
تیم های آث میلان و بارسا در دیدار قبلی خود از دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا،  در ورزشگاه سن سیرو با یکدیگر روبرو شدند که نتیجه این بازی 1-1 به پایان رسید.
 
 
 

بازی امشب ، رویارویی ماکسیملیانو آلگری (سرمربی میلان ) و جراردو دانيل مارتينو (سرمربی بارسا) ست.
 
 
 
در دیگر دیدارها :
 
 
گروه E
 
 
چلسی3-0 شالکه
 
شاگردان آقای خاص به دنبال پیروزی
 
 
 

چلسی در گروه E مسابقات لیگ قهرمانان اروپا امشب میزبان شالکه خواهد بود.
 
آبی پوشان لندنی در دور رفت موفق شده اند به پیروزی مقابل این تیم دست یابند و شش امتیاز با تفاضل گل بهتر در صدر گروه E‌ قرار گیرند.
 
 
 
شاگردان ژوژه مورینیو پس از پیروزی مقابل شالکه در دور رفت،‌دو پیروزی ارزشمند مقابل منچسترسیتی در لیگ پریچیر و آرسنال در جام اتحادیه بدست آوردند و پس از آن مقابل نیوکاسل با 2 گل متوقف شدند که موجبات خشم و عصبانیت آقای خاص را فراهم کرد و به انتقاد از شاگردانش پرداخت حال این تیم لندنی قصد دارد مقابل شالکه به جبران اشتباهاتش بپردازد و پیروز میدان باشد تا صعودش را از این گروه مسجل کند.
 
 

اما شالکه برای میزبانش هرتابرلین در هفته یازدهم بوندسلیگا به پیروزی رسید و با 17 امتیازی شدن در بوندسلیگا در رده ششم قرار گرفت.
 
 
**بازل- استوانجارست
 
بازل سویس که در اولین دیدار خود در لیگ قهرمانان اروپا توانست یک شکست خانگی را به چلسی تحمیل کند، نگاه های زیادی را معطوف خود کرد، اما در دو دیدار بعدی خود تنها 1 امتیاز را بدست آورد تا با چهار امتیاز در رده سوم جدول رده بندی قرار گیرد، اما استوانجارست در سه دیدار خود تنها یک تساوی کسب کرد که آن هم در دیدار مقابل بازل بوده است.
 
 
**آرسنال- دورتموند
 
توپ چی ها به دنبال انتقام دور رفت!
 
 

در یکی از حساس ترین دیدارهای امشب توپ چی های لندنی به دنبال جبران شکست دور رفت در خانه ی بورسیا دورتموند است.

 
 
 
آرسنالی ها که هم اکنون با 5 امتیاز در صدر جدول قرار دارد امیدوار است بتواند این دیدار را هم با موفقیت پشت سر بگذارد و پس از پیروزی مقابل تیم لیورپول نوار پیروزی هایشان را ادامه دهد.
 
 
 
**ناپولی- مارسی

در دیگر دیدار این گروه ناپولی در ورزشگاه خانگی خود به مصاف مارسی می رود، دو تیم در شرایطی کاملاً‌ متفاوت به مصاف هم می روند، ناپولی هم همچون دورتموند آرسنال 6 امتیازی است و تنها با تفاضل گل کمتر در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد.
 
 

 
 این در حالی است که مارسی بدون امتیاز در قعر جدول رده بندی جای گرفته است.
 
 
 
گروه G
 
اتلتیکو مادرید- آستریا وین
 
گروه G‌ را یکی از آسانترین گروه های این لیگ می توان برشمرد در مهم ترین دیدار این گروه  اتلتیکو مادرید در ورزشگاه وینسنته کالدرون از آستریا وین پذیرایی خواهد کرد ، بدون شک یکی از آماده ترین تیم های حال حاضر فوتبال اروپا ، اتلتیکو مادرید است شاگردان دیگو سیمونه فصل رویا رویی را در رقابت های لیگ پشت سرگذاشته اند ، وبا 11 پیروزی و تنها 1 شکست در رده دوم لیگ قرار دارند و فاصله 1 امتیازی با
بارسلونا دارند.

 
 
عملکرد خوب تیم دوم شهر مادرید فقط مختص به رقابت های لیگا نیست ، این تیم در لیگ قهرمانان اروپا هم خوب ظاهر نشده ، ودر هر سه بازی دور رفت مرحله گروهی به پیروزی رسیده وبا 9 امتیاز در صدر است .
 
 
تقابل اتلتیکو با آستر یا وین متفاوت است ، اتلتیکو با 9 امتیاز صدر نشین و با پیروزی در این دیدار می تواند صعودش را مسجل کند در حالی که آستر اوین با 1 امتیاز قعرنشین است.
 
 
در دیگر دیدار این گروه پورتو میهمان زنیت  بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید.
 
در نخستین دیدار از و از گروه هفتم تیم فوتبال زنیت سن‌پترزبورگ میزبان پورتو پرتغال بود که

گونزالس در دقیقه 23 پورتو را یک بر صفر پیش انداخت اما هالک در دقیقه 28 نتیجه را مساوی کرد.

زنیت با این تساوی 5 امتیازی شد و پورتو نیز به امتیاز 4 رسید.


 
برچسب ها: بارسا ، آث ، میلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار