سرمربي فجر شهيد سپاسي شيرازگفت: حضور "سپ بلاتر" به عنوان بزرگ فوتبال جهان مي تواند باعث رونق فوتبال و ارتباط قوي با كشورهاي صاحب نام جهان شود.

محمود ياوري سرمربي فجر سپاسي شيراز در حاشيه علم وفوتبال به خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران گفت: برگزاري چنين همايش‌هايي مي‌تواند عاملي مهم در جهت توسعه فوتبال ملي ما باشد. 

وي پس به حضور بلاتر در كشورمان اشاره كرد و افزود: حضور بلاتر به عنوان بزرگ فوتبال جهان در ارتقاء فوتبال كشورمان، مؤثر و ارتباط ما را با كشورهاي صاحب فوتبال جهان افزايش خواهد داد و در واقع دريچه هاي ورود فوتبال ايران به جهان را باز خواهد كرد. 

ياوري ادامه داد: اگر توجه كرده باشيد در گذشته عملاً ما چون رابطه فوتبالي نداشتيم نمي‌توانستيم بازي‌هاي خوبي را با تيم‌هاي صاحب نام طراحي كنيم ولي اين همايش و حضور اين چهره‌ها به رونق و شناسايي فوتبال ملي ما كمك خواهد كرد. و من به اين رويداد خوب فوتبال خوش بين، و اميدوارم با اين حضور تحريم ورزشي در رشته فوتبال برداشته شود. 

سرمربي فجر سپاسي در خصوص ارائه پيشنهاد به سازمان ليگ مبني بر بازي كردن در چمن سعادت شهر خبر داد و اظهار داشت: چمن سعادت شهر ازهر لحاظ مناسب بازي كردن است. حتي اين چمن در بهترين حالت خود قرار دارد و من پيشنهاد داده‌ام كه با اين پيشنهاد ما موافقت شود و من در برگشت بازديدي در اين چمن خواهم داشت و وضعيتش را پيگيري مي كنم. 

وي در پاسخ "ليست مازاد" تصريح كرد: 5 نفر مازاد اعلام كرده‌ايم كه از تيم خارج خواهند شد و سه بازيكن را به اين تيم جذب خواهيم كرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: تیم ، ورزش ، فجر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار