وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه به دلیل مقاومت‌ها ایستادگی‌ها و استواری‌هایی که هم در نیروهای حافظ مرزها نیروهای انتظامی و دادگستری شاهد آن هستیم.

یه گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین پورمحمدی وزیر دادگستری در مراسم تشییع حبیب الله عسگراولادی در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث تروریستی اخیر در زابل گفت: اصطلاحاتی که تاکنون در مورد این حوادث کسب شده این بوده که حوادث اخیر به دست گروه‌های اشرار سارقین مسلح و باندهای مواد مخدر رقم خورده است که البته این مسئله به نوعی درگیری مستمری است.

وی ادامه داد: خوشبختانه به دلیل مقاومت‌ها ایستادگی‌ها و استواری‌هایی که هم در نیروهای حافظ مرزها نیروهای انتظامی و دادگستری شاهد  آن هستیم.

امنیتی فوق العاده مثال زدنی را در کشور در اختیار داریم و البته در بعضی موارد تاوان تامین امنیت حوادثی این چنینی نیز هست که این مسائل به نوعی برای ما ترسناک است و در تلاشیم که تکرار نشود.

وی تاکید کرد: باید تحت هر شرایطی قدردان مجاهدت‌ها و فداکاری‌های نیروهای حفاظ  امنیت باشیم و در حال حاضر در کشور حاکم است را از فداکاری نیروهای جان بر کف جمهوری اسلامی داریم.

وزیر دادگستری همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به تحریف اشرار مبنی بر ترور دادستان استان آیا تدابیری در مورد افزایش امنیت مقامات قضایی اندیشه شده است یا خیر اظهار داشت: این مسائل ودرگیری‌ها از ابتدای انقلاب وجود داشته و مسئله جدیدی نیست خوشبختانه ما شرایط سخت را پشت سر گذاشته‌ایم و در حال حاضر نیز از لحاظ امنیتی وضعیتی قابل اتکا و اطمینان بخش داریم.

انتهای پیام/
برچسب ها: وزیر ، خوشبختانه ، مقاومت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار