شيرهاي نفت و گاز در حمايت از صادرات غيرنفتي بسته شود.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،  عضو هيأت علمي دانشگاه اميركبير در سمينار سيمان‌هاي آميخته و مركب آرزو كرد تا شير لوله‌هاي نفت و گاز ايران براي دستيابي به خودكفايي در توليدات و صادرات غيرنفتي بسته شود.

 رمضانيان‌پور  افزود :روزي كه لوله‌هاي نفت و گاز ايران در راستاي خودكفايي توليدات و صادرات غيرنفتي بسته شود جشن ملت ايران خواهد بود.

وی با اشاره به اينكه ايران غير از نفت و گاز سرمايه‌هاي ديگري را نيز دارد، اظهار كرد: خاك نعمتي است كه خداوند به اين كشور عطا نموده است و با استفاده از علم و تكنولوژي مي‌توان از آن استفاده كرد.

اين استاد دانشگاه اميركبير تصریح کرد  : روزي ايران داراي علمي بود كه به دليل كم‌توجهي به آن‌، ديگر كشورها آن را تصاحب نمودند و امروز با استفاده از آن و توليد مصالحي چون سيمان تحويل خودمان مي‌دهند.

 رمضانيان‌پور تصريح كرد: امروز در دنيا بيش از 27 نوع سيمان توليد مي‌شود كه 26 نوع آن آميخته است.

 وی به استفاده از مواد زايد در توليد سيمان اشاره كرد و ادامه داد : كشورهاي توسعه يافته با استفاده از علم و تكنولوژي مبادرت به اين كار مي‌كنند.

اين استاد دانشگاه ،سيمان را محصول ناشناخته‌اي دانست و تاکید کرد : براي شناخت خواص آن بايد تحقيق و كار كرد.

رمضانيان‌پور تعريفی از توسعه پايدار ارائه و خاطر نشان کرد : توسعه پايدار يعني استفاده بهينه و به اندازه نياز از امكانات و خودداري از آلودگي زيست‌محيطي است./س

 

 


برچسب ها: حمایت ، صادرات ، غیر نفتی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.