رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر گفت: پسران شروری که پس از ربودن طلاجات یک زن میانسال آن را به قتل رسانده بودند، توسط پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ بارونی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران؛ گفت: هفته گذشته یک پرونده در خصوص فقدانی به پلیس آگاهی استان بوشهر ارجاء شد.

وی ادامه داد: در این پرونده خانواده‌ای از گم شدن مادرشان که یک زن 52 ساله بود خبر داده بودند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: به دلیل حساسیت موضوع کارآگاهان سریعا وارد عمل شده و فعالیت‌های پلیسی خود را در خصوص یافتن سرنخ‌هایی شروع کردند.

به گفته این مقام مسئول انتظامی، کارآگاهان پس از تکمیل شدن تحقیقاتشان دریافتند که این زن آخرین مرتبه در یک خودرو پراید رویت شده است، لذا سریعا دو جوان سرنشین این خودرو را که سابقه شرارت نیز داشتند، دستگیر و به مقر انتقال دادند.

سرهنگ بارونی گفت: متهمان پس از انتقال به پایگاه پلیس آگاهی و با رویارویی با مدارک کافی لب به اعتراف گشوده و به قتل زن میانسال اعتراف کردند و جزئیات روز حادثه را شرح دادند.

وی  درخصوص نحوه قتل و انگیزه آن بیان داشت: متهمان مقتول را به عنوان مسافر سوار کرده و در بین راه در محلی مناسب به جهت سرقت طلاجاتش آن را به قتل رساندند و برای اینکه پلیس را گمراه کنند جسد این زن به کوه‌های اطراف دشتستان برده و از ارتفاع بسیار زیاد وی را به پایین پرت می‌کنند.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر در پایان خاطرنشان کرد: با همکاری آتش‌نشانی برازجان و هلال احمر دشتستان، بامداد امروز جسد مقتول از دره‌ به بالا کشیده شد و با کسب مجوز و هماهنگی با مقامات قضایی به پزشکی قانونی تحویل شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار