ترور و ایجاد ناامنی رویداد تازه‌ای برای مردم ایران نبوده و نخواهد بود و دشمنان قسم خورده ما باید بدانند ما ملت جمهوری اسلامی خود را فرزند قسم خورده محرم می‌دانیم و در راه پیشرفت کشور از هیچ اقدامی فروگذاری نخواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، انجمن اسلامی دانشجویان چابهار، بیانیه‌ای را درخصوص ترور دادستان زابل صادر کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
 
 
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
 
در ایامی که مردم کشورمان عزادار سرور و سالار شهیدان می‌باشند، دشمنان ما با ترور دادستان زابل بعد دیگری از خباثت خود را نمایاندند. ترور و ایجاد ناامنی مساله تازه‌ای برای مردم این مرزو بوم نیست، رویه‌ای است که دشمنانمان پس از انقلاب و در پی ایستادگی مردم در برابر زور گویی‌های آنها پیش گرفته‌اند. دیروز و در ابتدای راه انقلاب اسلامی با ترور مطهری‌ها، بهشتی‌ها و امروز با ترور دادستان زابل این را به اثبات رساندند که در راه ناکام گذاشتن این انقلاب از هیچ کاری فروگذار نمی‌کنند.  

این گروهک‌های شیطانی که توسط دشمنان قسم خورده ما حمایت می‌شوند، باید بدانند:

 - ما خود را فرزندان محرم دانسته در راه پیشرفت کشورمان از هیچ کاری فروگزار نمی‌کنیم و کشتن ما باعث بیداری ملت ما می‌گردد.

- اختلاف بین شیعه و سنی از اهدافی است که همواره دشمنان ما در پی آن بوده‌اند اما باید بگوییم به فضل الهی این اقدامات تنها باعث رسوایی عاملان آن بین مردم ( اعم از شیعه و سنی) خواهد گردید.  

- ترور افراد و شخصیت‌های متعهد این مرز و بوم خللی نه تنها باعث عقب نشینی مردم برای رسیدن به اهداف عالی انقلاب نمی‌شود بلکه موجب این مهم می‌شود که مردم با عزمی جزم تر و توکلی محکم‌تر از پیش به خداوند متعال در راه اعتلای اهداف والای انقلاب اسلامی گام بردارند.

- اگر فکر می‌کنند با چنین اقدامات مزدورانه می‌توانند در رفتار سیاست مداران معتمد مردم ایجاد تغییر نمایند، در اشتباه می‌باشند.

در انتها نیز انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار ضمن محکومیت این ترور ناجوان مردانه، شهادت این قاضی متعهد را تسلیت عرض نموده و خواستار دستگیری و مجازات عاملان این جنایت از سوی مسئولین مربوطه می‌باشد.  
 
والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته  
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار