دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین گفت: میانگین افزایش جرم در کشور طی تیر ماه سال جاری نسبت به سال گذشته 16 درصد رشد داشته است که قزوین زیر میانگین کشوری قرار دارد

به گزارش خبرنگار  باشگاه خبرنگاران قزوین؛ حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی ظهر امروز در نشست مسئولان قضایی استان قزوین که با حضور غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی کشور برگزار شد، بیان کرد: گرچه این استان به لحاظ جغرافیایی کوچک است اما از نظر موقعیت استراتژیک دارای ویژگی‌های خاصی است.

وی اضافه کرد: وجود بیش از سه هزار و 500 واحد صنعتی کوچک و بزرگ و برخی صنایع مادر از امتیازات و ویژگی‌های استان قزوین است.

این مسئول تصریح کرد: به لحاظ رسیدگی به امور زندانیان و سرعت در انجام این امور با وجود کمبود نیروی قضایی در دادسرا و دادگستری یک قاضی ناظر به صورت تمام وقت در زندان مستقر شده است.

دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین افزود: ورود تعداد قابل توجهی از دانشجویان که روزانه به استان قزوین تردد می‌کنند و مهاجرت‌های متعدد به این استان از ویژگی‌های دیگر بوده و تمام این موارد می‌تواند در شاخصه‌‌های افزایش بزه مؤثر باشد.

صادقی نیارکی به میانگین افزایش جرم اشاره کرد و گفت: میانگین افزایش جرم در کشور طی تیر ماه سال جاری نسبت به سال گذشته 16 درصد رشد داشته است که قزوین زیر میانگین کشوری قرار دارد./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.