مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز پنج‌شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: آغاز دور جدید مذاکرات/ ظریف: مذاکرات خوبی در صبحانه کاری صورت گرفت/ تخت روانچی: درباره غنی سازی و تحریم‌ها گفتگو می‌کنیم، حبیب امام(ره) کنار یاران شهیدش در قطعه 72 تن بهشت زهرا(س) آرام گرفت، احتمال لغو سفر ظریف به ایتالیا و... است.

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:


آغاز دور جدید مذاکرات/ ظریف: مذاکرات خوبی در صبحانه کاری صورت گرفت/ تخت روانچی: درباره غنی سازی و تحریم‌ها گفتگو می‌کنیم

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/15/1715497_514.jpg
وزیر امور خارجه کشورمان مذاکرات خود با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را خوب توصیف کرد.

حبیب امام(ره) کنار یاران شهیدش در قطعه 72 تن بهشت زهرا(س) آرام گرفت


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/16/1717466_525.jpg
پیکر حبیب امام راحل در میان حزن و اندوه دوستدارانش در قطعه 72 بهشت زهرا(س) کنار یاران و همرزمان شهیدش به خاک سپرده شد، روح این مبارز نستوه و خستگی ناپذیر با شهدای کربلا محشور باد...

طرح جدید پیگیری مطالبات اقوام تقدیم رییس جمهور شد/ آغاز کار کمیته پس از تنظیم نهایی رییس دولت

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/16/1717903_925.jpg
دستیار ویژه رئیس جمهور در امور اقوام و اقلیت‌های دینی گفت: تدابیر لازم را جهت پیگیری مطالبات اقوام منظور و طرح آنرا تهیه کرده و تقدیم رئیس جمهور کرده‌ایم.

احتمال لغو سفر ظریف به ایتالیا
گفته می‌شود به دلیل فشردگی گفتگوها در دور اول نشست با 1+5 و ضرورت حضور "محمدجواد ظریف" در این نشست برنامه سفر وی به ایتالیا احتمالا لغو شود.

ظریف: آمادگي ايران براي دستيابي به توافق با غرب/ 1+5 رويكردي به دور از رويكرد هشت سال گذشته در پيش گيرد
وزير امور خارجه كشورمان گفت: دولت جديد ايران روي مذاکرات جديد بر مبناي رويکرد جديد حساب مي‌کند، ما اميدواريم دولت فرانسه و همچنين ساير کشورها با مذاکرات به گونه‌اي جديد برخورد کنند و رويکردي به غير از رويکرد بي‌نتيجه هشت سال گذشته در پيش بگيرند.

ظریف در دیدار با ابراهیمی: جامعه جهانی برای برون رفت از بحران سوریه به دنبال راه حل واقع‌بینانه و سیاسی است
وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار اخضر ابراهیمی با تاکید مجدد بر دیدگاه اصولی جمهوری اسلامی ایران برای حل بحران سوریه از طریق گفتگوهای سیاسی سوری- سوری، از اقدامات و تلاش‎های اخضر ابراهیمی در مسیر حل بحران تشکر و از اینکه جامعه جهانی برای برون رفت از وضعیت موجود در سوریه به دنبال راه حل واقع‌بینانه و سیاسی است، استقبال کرد.

تخت روانچی: درباره غنی‌سازی و تحریم‌ها گفتگو می‌کنیم
معاون اروپا و آمریکا وزیر امور خارجه و عضو تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران در حاشیه دور جدید مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 در ژنو، گفت: در این دور از مذاکرات با گروه 1+5 درباره غنی‌سازی اورانیوم و تحریم‌ها گفتگو می‌کنیم.

دانشجویان انجمن اسلامی چابهار در بیانیه ای ترور دادستان زابل را محکوم کردند
ترور و ایجاد ناامنی رویداد تازه‌ای برای مردم ایران نبوده و نخواهد بود و دشمنان قسم خورده ما باید بدانند ما ملت جمهوری اسلامی خود را فرزند قسم خورده محرم می‌دانیم و در راه پیشرفت کشور از هیچ اقدامی فروگذاری نخواهیم کرد.

ظریف: مذاکرات خوبی میان من و اشتون در صبحانه کاری صورت گرفت/ احتمال دستیابی به توافق وزیر امور خارجه کشورمان مذاکرات خود با مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا را خوب توصیف کرد.

حرکت انقلاب ما در امتداد حرکت عاشورا است/ نبرد با استکبار ادامه دارد
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت:جمهوری اسلامی ایران در امتداد عاشورا و این واقعه عظیم آفرینش حرکت می‌کند و بی‌تردید آرمان‌های نظام نیز آرمان‌های عاشورایی است.

مرحوم عسگراولادی در مسئله آموزه‌های دینی و دریافت از فقهای اسلام پیش‌گام بود
نائب‌رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مرحوم عسگراولادی در مسئله آموزه‌های دینی و دریافت از فقهای اسلام پیش‌گام بود و اسلام فقاهتی را باور داشت.

کمک به پناه‌جویان وظیفه دینی و اخلاقی جمهوری اسلامی ایران است
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام کمک به پناه‌جویان را وظیفه دینی و اخلاقی جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهارداشت: وجدان ما به دلایل وجود مشکلاتی که برای آواره‌ها پیش آمده و به ما پناه آورده‌اند، همیشه بیدار بوده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار