رئیس کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایان صنایع خراسان رضوی نیز گفت: نباید در خیابان‌ها و فرودگاه‌ها با وجود تولیدات داخلی با کیفیت مناسب، شرکت‌های خارجی تبلیغ شوند.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد حسین قنبری ‌اظهار داشت: عصری که در آن قرار داریم عصر دانایی است و سرمایه انسانی نیز به سرمایه‌ای مهم تبدیل شده است.

قنبری با بیان اینکه برای تشکیل چنین همایشی زحمات زیادی کشیده شده بیان داشت: برای شکل‌گیری این همایش هزاران ساعت کار انجام شده و مدیران دولتی باید به آن توجه ویژه‌ای داشته و بهتر بود شخص استاندار در این جلسه حضور داشتند.

وی ادامه داد: البته خوشبختانه رویکرد آقای فروزانمهر برنامه‌ای است و ویژگی‌های مثبت فراوانی دارد که با توجه به این خصوصیات انتظار حضور وی را در این جلسه داشتیم.

قنبری خاطرنشان کرد: در برنامه 100 روزه دولت تدبیر و امید باید جای ویژه‌ای برای کنترل کیفیت باز می‌شد البته برای افزایش کیفیت باید اول رفتار ما درست شود.

وی با انتقاد از دستگاه‌های نظارتی تصریح کرد: امروز کارفرمایان ما در سخت‌ترین شرایط جهان با وجود تحریم در حال تولید هستند و در این زمان دستگاه‌های نظارتی فشار زیادی به کارفرمایان وارد می‌کنند.

قنبری در پایان تاکید کرد: نباید در خیابان‌ها و فرودگاه‌ها با وجود تولیدات داخلی با کیفیت مناسب، شرکت‌های خارجی تبلیغ شوند و اگر فرصتی 10 ساله به تولید کنندگان داده شود محصولات خود را به تمام دنیا صادر می‌کنند.


برچسب ها: صنایع ، خراسان ، رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.