ارتش سوریه با همکاری نیروهای دفاع ملی (مردمی) تلاش تروریستها را برای حمله به منطقه مهم عرنه در ریف دمشق و کنترل بر تپه‌های اطراف آن واقع در جبل الشیخ دفع کردند که به هلاکت شمار زیادی از آنها منجر شد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلویزیونی سوریه، محمد جربوع خبرنگار شبکه سوریه در گزارشی گفت : عرنه که در دامنه جبل الشیخ قرار گرفته است عرصه درگیری بین نیروهای ارتش و تروریستها بود.

جربوع گفت : ما اکنون بر روی قله کوه حربون هستیم که بر منطقه عرنه مشرف است و گروههای تروریستی تلاش کردند به این منطقه وارد شوند.

مزدوران صهیونیستی و کشورهای عرب حوزه خلیج فارس برای حمله به عرنه راهی جز نداشتند مگر آنکه به تپه‌های اطراف یورش ببرند و آنها را به تصرف خود در آورند زیرا عرنه به علت قرار گرفتن در نزدیکی مرزهای با لبنان ، دارای اهمیت راهبردی است.

یکی از نیروهای ارتش سوریه گفت: گروههای تروریستی مسلح مورد حمایت رژیم صهیونیستی تلاش کردند از روستای مرزی بیت جن و مزارع بیت جن و روستای دربل به نقطه حربون جاییکه ما در آن مستقر هستیم حمله کنند تا کنترل این تپه‌ها را به دست بگیرند. بسیار شایعه کرده بودند که این تپه در اختیار افراد مسلح است اما آنها به لطف نیروهای دلاور ارتش شکست خوردند.
 
جربوع با اشاره به آثار خون اجساد کشته های تروریستها گفت: نیروهای ارتش عربی سوریه و نیروهای دفاع ملی در کمین همه متجاوز بودند.

یکی از نیروهای ارتش گفت: ساعت پنج بامداد حمله را آغاز کردند و تعداد آنها نیز زیاد بود آنان تلاش کردند از چند محور حمله کنند اما ما شجاعانه در مقابل آنها ایستادگی کردیم.
 
یکی دیگر از نیروهای ارتش گفت: ما حمله گروههای تروریستی مسلح را دفع کردیم. من هم در این درگیری زخمی شدم اما زخم من در حدی نیست که مرا از پیگیری جنگ و تعقیب تروریستها بازدارد.

جربوع سپس به اجساد شماری از تروریستها اشاره کرد و گفت این پایان هر کسی است که به خودش اجازه تعرض به سوریه را بدهد.

جربوع گفت این صخره هایی را که در تصویر می بینید در گذشته نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی کشته شدند و اکنون مزدوران آنها کشته شدند که در تلاش بودند به امنیت و ثبات کشور و مردم تعرض کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار