فروش 150ميليوني "عرق خورشيد، اشك ماه" و حذف تعزيه در هفته‌اي كه گذشت.

به گزارش خبرنگار حوزه‌ي تئاتر باشگاه خبرنگاران، تئاتر در هفته‌اي كه گذشت با اتفاقات و رويدادهاي مختلفي از جمله بزرگداشت "استاد محمد" كه با حضور بسياري از هنرمندان از جمله سيمين بهبهاني بانوي غزل ايران برگزار شد. 


بنابراين گزارش در همين هفته در زماني كه تئاتر در وضعيت نامطلوب گيشه و فروش به سر مي‌برد نمايش "عرق خورشيد، اشك ماه" به كارگرداني آتيلا پسياني و بازيگري رضا كيانيان و عليرضا خمسه، با 150 ميليون فروش يكه‌تاز در صدر جدول قرار دارد. 

درهفته‌اي كه گذشت برنامه‌ي ويژه‌ي ماه محرم نيز برنامه‌ريزي شده و همه‌ي كشور حال وهواي  محرم به خود گرفت، اما خبري از تعزيه و نمايش‌هاي ويژه محرم نبود.
اتابك نادري مدير مجموعه تئاتر شهر گفت: هفت روز تئاتر شهر به دليل تعميرات و كابل كشي تعطيل است و برنامه‌اي براي محرم نخواهيم داشت. 

رحيم جعفري مدير دفتر تعزيه مركزهنرهاي نمايشي نيز اعلام كرد که بودجه‌اي براي اجراي نمايش‌هاي آييني و مذهبي نداريم اما قادر آشنا مدير مركز هنرهاي نمايشي اين موضوع را تكذيب كرد و عنوان كرد که  از هفته‌ي دوم محرم در محوطه ‌تئاتر شهر و ديگر نقاط تهران تعزيه خواني خواهيم داشت. 

يكي ديگر از اتفاقات اين هفته تماشاي محمد خاتمي از نمايش "روايت ناتمام يك فصل" به كارگرداني هومن سيدي و بازي باران كوثري است.
 
انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.