شهرداری ساری با استخدام محمدرضا براری و همچنین اهدای یک ملک به او از این قهرمان تقدیر کرد .

برنده مدال برنز حرکت ۲ ضرب دسته ۱۰۵ کیلو جهان در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ،در این مورد گفت : پس از مسابقات جهانی لهستان ، شهردار ساری و چند تن از اعضای شورای شهر برای استقبال من سنگ تمام گذاشتند و جدا از دادن یک شغل مناسب در شهرداری ساری ، یک ملک را نیز به من هدیه دادند.

وی در ادامه افزود : این حرکت مسئولان مرا برای آینده بسیار امیدوارم کرده و اکنون روحیه دو چندانی به من تزریق شده است تا از این پس با خیالی آسوده تر روی تخته بروم .

محمدرضا براری خاطرنشان کرد: این اولین مدال وزنه برداری ایران در مسابقات جهانی در وزن ۱۰۵ کیلوگرم در طول تاریخ بوده و ساروی ها به همین دلیل قدردان من هستند. 

براری گفت : ۳ روز است که تمریناتم را شروع کرده ام که خود را برای مسابقات جام ریاست جمهوری روسیه آماده نگه دارم ولی امکان راهی نشدن به این مسابقات بیشتر از چند روز قبل است ولی خود را برای هفته چهارم مسابقات لیگ حاضر می کنم .

وی در پاسخ به این که  با وجود بازگشت نواب نصیرشلال به اردوی تیم ملی احساس خطر نمی کند ،گفت : اردوی تیم ملی جای بهترین هاست و من هم تمریناتم را در آنجا پیگیری می کنم ،ما هر دو تمرین می کنیم و می توانم بگویم جدا از رفاقت ، رقابت سختی نیز با یکدیگر خواهیم داشت . 


برچسب ها: براری ، استخدادم ، شهرداری ، شد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار