مربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) مشهد گفت:بچه های ما مقابل کشتی گیران تیم گاز مازندران خیلی خوب کشتی گرفتند وانصافاً شایسته پیروزی بودیم.

محمد اصلانی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:در هفته نخست مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد میهمان تیم گاز مازندران که از تیم های خوب این دوره از رقابتهای لیگ است بودیم و خوشبختانه توانستیم با نتیجه 4 بر 3 از سد این تیم عبور کنیم.

وی تصریح کرد:هفته نخست لیگ هموراه شرایط خاص خودش را دارد و پیش بینی کشتی ها خیلی سخت است اما قبل از دیدار مقابل گاز گفته بودم با نتیجه 5بر 2 یا 4 بر 3 پیروز میدان خواهیم شد.

دارنده چندین مدال رنگارنگ آسیا در مورد عملکرد کشتی گیرانش در این مسابقه اظهار داشت:بچه ها کشتی های خوبی گرفتند ،در یکی دو وزن انظار بیشتری از آنها داشتیم اما در مجموع از عملکرد آنها رضایت داریم.

وی درباره علت شکست گوگشیلیدزه دارنده چندین مدال رنگارنگ جهان در وزن 96 کیلو گرم مقابل اباذر اسلامی گفت: بر هر حال در کشتی همیشه برد و بخت وجود دارد، گئورگی گوگشلیدزه در حد و اندازه خودش ظاهر نشد اما به او باید حق داد چرا که بعد از المپیک اولین میدان جدی اش بود وبه طور حتم در هفته های آتی کشتی های بهتری خواهد گرفت.البته در وزن 84 کیلو گرم نیز داتو مارساگاشویلی دیگر کشتی گیر گرج می توانست بهتر کار کند اما در مجموع همیشه در هفته نخست یک چنین اتفاقاتی طبیعی است.

مربی تیم کشتی آزاد ثامن الحجج(ع) مشهد در خاتمه خاطرنشان کرد:در هفته دوم مقابل خونه به خونه بابل قرار خواهیم گرفت که با توجه حساسیت مسابقه سعی خواهیم داشت طوری تیم را ارنج کنیم که این تیم را نیز شکست بدهیم تا به عنوان یک مدعی در جمع تیم های حاضر قرار بگیریم.

تیم ثامن الحجج (ع) مشهد در هفته نخست مسابقات لیگ برتر کشتی آزاد با نتیجه 4 بر 3 میزبان خود تیم گاز مازنداران را از پیش رو برداشت که نتایج انفردای این مسابقه به شرح زیر است:

 

گاز مازندران 3-ثامن الحجج(ع) مشهد 4(نام کشتی گیران گاز در ابتدا آمده است)
55 کیلوگرم: محمد نادری خادم یک – حسین رحمانی 5 - برنده
60 کیلوگرم: سعید احمدی 7 - برنده – فرشاد صفرزاده - صفر
66 کیلوگرم: محمد مهدی یگانه جعفری 7 – برنده – سعید صالحی - صفر
74 کیلوگرم: مسعود حیدریان 3 – سعید داداش پور 6 - برنده
84 کیلوگرم: مسعو مددی 3 – داتو مارساگاشویلی 5 - برنده
96 کیلوگرم: اباذر اسلامی 3 - برنده – گئورگی گوگشلیدزه 2
120 کیلوگرم: خشایار دهستانی 2 – امید گل محمدزاده 5 - برنده
مربیان گاز مازندران: بهنام طیبی – یعقوب نجفی جویباری سرپرست: مجید خدایی
مربیان ثامن مشهد: محمد اصلانی – جواد عرفانیان سرپرست: سید جعفر موسوی

انتهای پیام/

برچسب ها: کشتی ، آزاد ، لیگ برتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار