بر اساس آخرين رتبه بندي پايگاه استنادي علوم جهان اسلام (ISC) ، عضو هيئت علمي دانشگاه علوم پزشکي مشهد در رديف دانشمندان برجسته علوم پزشکي کشور قرار گرفت.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دکتر حبيب الله اسماعيلي مدير گروه آمار زيستي و اپيدميولوژي و دانشيار دانشگاه علوم پزشکي مشهد با کسب رتبه دهم در جمع 10 دانشمند برجسته مقالات پزشکي کشور قرار گرفت.

دکتر حبيب الله اسماعيلي داراي 122 مقاله به زبان انگليسي ، 122مقاله به زبان فارسي نمايه شده در پايگاههاي معتبر بين المللي و داخلي است و تا کنون بيش از 500 طرح پژوهشي به همت اين دانشمند برجسته به اجرا در آمده است .

همچنين دو کتاب با عناوين الفباي تحقيق در علوم پزشکي و آشنايي با تحليل بقا و طول عمر در کاربرد نرم افزارهاي SPSS و SAS حاصل فعاليت پژوهشي اين دانشمند برجسته کشور است .

دانشيار و مدير گروه آمار زيستي دانشگاه علوم پزشکي مشهد تلاش و پشتکار و استفاده از تمامي ظرفيتهاي زماني و تجهيزاتي را از علل موفقيت خود عنوان کرد و اظهار داشت :‌اگر پايه گذاري انجام يک طرح تحقيقاتي به روش صحيح و اصولي باشد به طور حتم فعاليت انجام شده به ثمر خواهد نشست .

دکتر اسماعيلي مبناي آغاز فعاليتهاي تحقيقاتي را آموزش عنوان کرد و به دانشجويان توصيه کرد که پيش از آغاز طرح تحقيقاتي و نگارش مقاله نحوه اجراي آن را آموزش ببينند .

جعفر مهراد سرپرست پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) و مرکز منطقه‌ای اطلاع رسانی علوم و فناوری  در اين زمينه گفت: معرفی دانشمندان فضای بسیار مطلوبی در دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی بوجود آورده است و بازخوردهایی که از این نظر دریافت شده است، نشان می‌دهد که دانشگاه‌ها و استادان و پژوهشگران می‌کوشند در ارتقای علم و فناوری در زمینه‌های مختلف نقش بی‌بدیل خود را ایفا کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار