مهم ترین عناوین خبری گروه "بین الملل" که در روز شنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: بازار سلاح در شهرکهای مرزی ترکیه رونق گرفته است، یدیعوت آحارونوت: توافق ژنو با ايران، "جلب رضايت بيشرمانه" است ، دبکا فايل: توافق هسته‌‌اي ژنو براي تل‌آویو دردآور است و...

مهمترین عناوین خبری گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

دبکا فايل: توافق هسته‌‌اي ژنو براي تل‌آویو دردآور است

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/8/18/1725556_375.jpg

 دبکا فايل نوشت: دردآورترين درس اسرائيل از نشست دو روزه ژنو درباره برنامه هسته‌اي ايران اين است، باراک اوباما که درباره دفاع از امنيت اسرائيل تضمين داده بود اکنون دست در دست تهران پيش مي‌رود.

بايد به نگراني‌هاي اسرائيل درباره ايران توجه کرد/ نیروگاه اراک مهمترین مانع پیش رو است/ اطمینانی برای رسیدن به توافق نیست

لوران فابيوس وزير امور خارجه فرانسه در گفتگويي با راديو "فرانس‌اینتر" گفت بايد به نگراني هاي اسرائيل و کشورهاي منطقه درباره ايران به صورت جدي توجه کرد.

کري و اشتون در حال گفتگو با يکديگر در هتلی در ژنو هستند

 آسوشيتدپرس از ژنو گزارش داد:جان کري وزير امور خارجه آمريکا و کاترين اشتون مسئول سياست خارجي اتحاديه اروپا در ژنو در حال ديدار با يکديگر هستند.

بازار سلاح در شهرکهای مرزی ترکیه رونق گرفته است

 درحالیکه جنگ سوریه برای مردم این کشور بسیار درد آور و ویرانگر بوده است، اما زمینه خوبی را برای رونق بازار برخی تجار سلاح و تجهیزات نظامی ایجاد کرده است؛ در همین راستا شهرک‌های مرزی ترکیه بازار پر رونقی برای این دسته از تجار شده است.

یدیعوت آحارونوت: توافق ژنو با ايران، "جلب رضايت بيشرمانه" است

روزنامه صهيونيستي با ابراز خشم خود از پیشرفت مذاکرات ژنو، حرکت آمريکا به سمت توافق با ايران در گفتگوهاي ژنو را جلب رضايت بيشرمانه توصيف کرد و به شدت از آن انتقاد کرد.

سفر صدها جنگجوی تکفیری از انگلیس به سوریه
مقامات بلندپايه سازمان هاي اطلاعاتي انگليس از سفر کردن صدها جنگجوي تکفيري از اين کشور به سوريه خبر دادند.

عربستان و رژیم صهونیستی از توافق احتمالی در مذاکرات هسته‌ای ژنو خشمگین هستند
 روزنامه فایننشال تایمز در سرمقاله امروز خود با اشاره به مذاکرات جاری هسته‌ای بین کشورمان و گروه 1+5 در ژنو این مذاکرات را فرصتی حقیقی برای رسیدن به یک توافق مرحله‌ای با تهران برشمرد.

ممانعت رژیم آل خلیفه از عزاداری در ماه محرم
مرکز اروپایی – بحرینی حقوق بشر، حمله نیروهای امنیتی به عزاداران حسینی در بحرین را محکوم کرد و از رژیم حاکم در این کشور خواست که به حق مردم در برگزاری مراسم مذهبی خود احترام بگذارد .

نتانیاهو "سگ هاری" در حال پارس کردن در کنار خانه صاحبش است!
العهد لبنان نوشت : شبكه 10 رژیم صهیونیستی، نتانياهو را به خاطر شكست در مسأله ايران "ابوالغضب" خوانده و به سگ هاري كه در مقابل خانه صاحبش پارس مي كند تشبيه كرده است.

با عزاداری شیعیان در روز عاشورا مقابله می کنیم
 یک مبلّغ سلفی مصری با هشدار به شیعیان این کشور درباره برگزاری مراسم عاشورا تأکید کرد که از برگزاری این مراسم جلوگیری خواهد کرد.

ایران هم اکنون قادر به ساخت سلاح هسته‌ای است
 اندیشکده امریکن اینترپرایز در یادداشتی می نویسد : ایران هم اکنون نیز قدرت ساخت سلاح هسته‌ای را در اختیار دارد .


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار