گواهينامه بين‌المللي اعتماد مشتريان (TBA) بهمراه دو نشان برگزيده (نشان مديريت مدرن و شايسته) و (نوآوري در خدمات بيمه) به شركت بيمه پارسيان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي و امور بين‌الملل، دومين اجلاس اكوايت (اجلاس دستاوردهاي نيم قرن تجربه شركت‌هاي برتر و مديران موفق اقتصاد، صنعت وتجارت ايران) 8 آبانماه 1392 در مركز همايش‌هاي بين‌المللي صدا و سيماي ج.ا.ا برگزار شد.

در اين اجلاس كه با هدف حمايت از دستاوردها و توانمندي‌هاي فعالان بخش خصوصي و گسترش همكاري بين بخش‌هاي دولتي و خصوصي برگزار شده بود، شركت بيمه پارسيان همگام با برخي شركتهاي بيمه‌اي و ديگر شركت‌هاي برتر كشور حضور فعال داشت و موفق به اخذ گواهينامه كيفيت بر اساس استانداردهاي اروپا (اعتماد مشتريان TBA) بهمراه دو تنديس برگزيده (نشان مديريت مدرن و شايسته) و (نوآوري در خدمات بيمه) ولوح تقدير از سوي دبير كل اجلاس اكوايت گرديد.

**بيمه پارسيان جايزه مديريت سلامت اداري را دريافت كرد

براي دومين سال متوالي جايزه مديريت سلامت اداري و تنديس سازمان پيشرو در مديريت سلامت اداري در بخش بيمه (سال 92) به بيمه پارسيان تعلق گرفت.

بيمه پارسيان در راستاي برنامه ششم از ده برنامه تحول اداري كشور و فرمان 8 ماده اي مقام معظم رهبري در خصوص مبارزه با مفاسد اقتصادي، در سومين دوره نظام ارزيابي مديريت سلامت اداري كه با حضورسازمان هاي مختلف صورت پذيرفت، از شركت بيمه پارسيان براي دومين سال متوالي با اهداي تنديس و نشان سازمان پيشرو در مديريت سلامت اداري در بخش بيمه سال 1392تقدير به عمل آمد.


انتهای پیام/
برچسب ها: بیمه ، پارسیان ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار