مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: همزمان با آغاز هفته بسیج 50 پروژه عام‌المنفعه و محرومیت‎زدا در خراسان جنوبی افتتاح می‌شود.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، محمد زهرایی اظهار کرد: مقارن با هفته بسیج در سوم آذرماه سال جاری 50 پروژه عام المنفعه و محرومیت‎زدا در خراسان جنوبی با حضور مسئولان کشوری و استانی افتتاح می‌شود.

وی افزود: پروژه احداث مسجد روستای کوچ القار به نمایندگی از این 50 پروژه‌ با حضور سردار حزنی فرمانده قرارگاه کوثر سازندگی خاتم‌الانبیاء سپاه، استاندار خراسان جنوبی، فرمانده سپاه انصار‌الرضا(ع) خراسان جنوبی  و مسئولان عالی رتبه استانی افتتاح می‌‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی به متولیان اجرای این پروژه‌ها اشاره کرد و افزود: این پروژه‌ها توسط سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) سپاه، استانداری و تمامی دستگاه‌های اجرائی مرتبط اجرا شده است.

زهرایی تصریح کرد: از 50 پروژه اجرا شده 20 پروژه از محل اعتبارات استانی تامین اعتبار شده که در روستاهای شهرستان بیرجند، سربیشه، نهبندان، درمیان، زیرکوه، قاین، سرایان، فردوس و بشرویه واقع شده است.

وی ادامه داد: این پروژه‌ها شامل احیاء و مرمت قنوات و احداث استخر بوده که با همکاری جهاد کشاورزی و با اعتبار 2 هزار و 831 میلیون ریال اجرا شده است.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی یادآور شد: همچنین 30 پروژه افتتاحی دیگر از محل اعتبارات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) (قرب کوثر) به عنوان محرومیت‌زدایی تامین اعتبار شده است.

زهرایی اضافه کرد: این تعداد پروژه در شهرستان‌های بشرویه، بیرجند، خوسف، درمیان، زیرکوه، سرایان، سربیشه، فردوس و نهبندان اجرا شده است.

وی اذعان داشت: این پروژه‌ها شامل ایجاد راه روستایی، احداث خانه بهداشت، تکمیل حسینیه و مسجد، احیاء و مرمت قنات، احداث استخر ذخیره آب، احداث خانه عالم و غیره می‌شود.

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی به میزان اعتبار هزینه شده برای این 30 پروژه اشاره کرد و افزود: برای اجرای این پروژه‌ها 5 هزار و 740 میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) هزینه شده است.

زهرایی خاطر نشان کرد: به منظور اجرای 50 پروژه معادل 8570 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
برچسب ها: خراسان ، پروژه ، بسیج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.