وزراي كابينه رژيم صهيونيستي از تصميم استراتژيك باراك اوباما رئيس جمهور آمريكا در خصوص موضوع پرونده هسته اي ايران خبر دادند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران؛راديو رژيم صهيونيستي روز يكشنبه گزارش داد:برخي از وزراي كابينه اسرائيل اعتقاد دارند،ايران و قدرت هاي جهاني تا دو هفته آينده مرحله نخست پيشنهاد مطرح شده در مذاكرات هسته‌اي را به امضا خواهند رساند به دليل اينكه "باراك اوباما" رئيس جمهور آمريكا تصميم استراتژيك خود را در اين رابطه اتخاذ كرده است.

اين وزرا در ادامه اظهار داشتند: گفتگوهاي هفته گذشته نخست وزير اسرائيل با وزير امور خارجه آمريكا كه "بنيامين نتانياهو" آن را بسيار دشوار توصيف كرده بود، تاثير ملموسي بر نيت "جان كري" در توافق با ايران داشته است. 

در همين حال منابع سياسي مدعي شدند: دولت آمريكا در پي گمراه ساختن اسرائيل در رابطه با امتيازاتي كه ايران به اين كشور بر سر پرونده هسته اي داده نيست و در ادامه افزودند: اما آمريكا با اين وجود از موضع خود به دليل مطالباتي كه ايران در مذاكرات هسته اي مطرح كرده عقب‌نشيني كرده و در نتيجه مضمون واقعي توافق را به اطلاع اسرائيل نرسانده و اين آن چيزي است كه باعث انتقادات شديد "بنيامين نتانياهو" به اين توافق‌نامه شده است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار