معاون تهذیب حوزه علمیه قم، در جمع بسیجیان و عزاداران حضرت سیدالشهداء (ع) در مسجد جامع شهرکرد گفت: اقامه نماز و احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، دو ویژگی و هدف مهم قیام عاشوراست.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

حجت الاسلام و المسلمین محمد همتیان، با تسلیت ایام سوگواری سید و سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفایش به اهمیت قیام عاشورا اشاره کرد و اظهار داشت: اقامه نماز و احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه، دو ویژگی و هدف مهم قیام عاشوراست.

وی افزود: با اجرای امر به معروف و نهی از منکر، جامعه اسلامی رشد و تعالی پیدا می کند.

حجت الاسلام همتیان، با اشاره به ترفندهای استکباری در بی اهمیت کردن احکام نورانی اسلام، ادامه داد: دشمنان از همه ابزار برای رسیدن به نیات شوم خود بهره می گیرند.

معاون تهذیب حوزه علمیه قم اظهار داشت: دشمنان از سینمای هالیود،بازی های رایانه ای و ابزار مختلف فرهنگی تبلیغی بعنوان وسیله ای برای مقابله با اسلام، قرآن و عترت استفاده می کنند.

وی ادامه داد: بحمداله، قدرت اسلام به لطف و عنایت خداوند، فراگیر شده و با ایجاد نظام مقدس جمهوری اسلامی که برگرفته از قیام حضرت سیدالشهداء (ع) است، از مرزهای ایران عبور کرده است.

حجت الاسلام همتیان گفت: گرایش به اسلام در جهان رو به فزونی است و این گرایش به دین مبین اسلام به حدی رسیده که استکبار جهانی از اسلام گرایان سخت به وحشت افتاده و ابراز نگرانی می‏کند.

وی افزود: دشمنان از جمله آمریکا و جهان غرب، برای اسلام هراسی؛ سلفی ها و وهابی ها و افرادی را که هیچ رنگ و بویی از اسلام ناب ندارند به نام اسلام در جهان معرفی می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه، از پدران، مادران، اساتید و علما خواست تا در بصیرت افزایی فرزندان و جامعه گام های بلندتری برداشته و اجازه ندهند، دشمنان اسلام به اهداف و نیات شوم خود دست یابند./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.