مسئول کنترل پروژه حرم مطهر حسینی گفت: در روزهای آتی پروژه کتیبه های کاشی معرق حرم مطهر به اتمام می رسد.

به گزارش  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، مهندس گل محمدی در این باره گفت: کتبه های کاشی معرق حرم مطهر امام  حسین که شامل آیات قرآنی با پیشرفت 99 درصدی در مراحل پایانی کار قرار دارد.

وی در ادامه افزود: این پروژه توسط آقای کاظم پور هنرمند تهرانی و تیم همکارش از سال 90 در آستان مقدس حسینی به عنوان یکی از زیر مجموعه های طرح یا حسین آغاز شده بود.

گل محمدی به سایر پروژه های اجرایی در حرم مطهر ابا عبدالله الحسین اشاره کرد: سنگ کاری تل زینبیه که توسط ستاد کرمانشاه انجام می شد تازه به اتمام رسیده و در حال حاضر هم طرح ساب زنی سنگ های حرم که در آن بر روی درخشندگی و جلای سنگها کار می شود و درزها و فواصل نی برطرف می گردند را در دستور کار داریم.

وی در پایان به ادامه داشتن طرح آیینه کاری حرم تأکید و خاطر نشان کرد: این طرح در دو بخش اجرا می شود در بخش اول که تخریب و مقاوم سازی است نیروهای متبرع از سراسر کشور کار را اجرایی کرده اند و در بخش دوم  که شامل رسمی بندی و گچ کاری و مقرنس کاری است هنرمندانی از استان فارس به سرپرستی آقای فتحی این کار را انجام می دهند اجرای آیینه کاری نیز بر عهده هنرمندان تهرانی چون آقای نادری فر است.

انتهای پیام/
برچسب ها: ستاد ، تخریب ، فواصل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار