رودهن/

بروکراسی از درصد کمی در کمیته امداد امام خمینی (ره)برخوردار است

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان تهران گفت: با توجه به درصد کم بروکراسی در کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به سایر ادارات و نهاد های خدمت رسان در کل کشور برخی از روابط با توجه به رعایت حداقل ها در سییستم مستند سازی برای ارائه خدمات با شناسایی و ثبت و ضبط خانواده های نیازمند صورت می گیرد.

تبارک سبحانی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:کمینه امداد امام خمینی (ره) در استان تهران به منظور رسیدگی به وضعیت ایتام و بهبود شرایط معیشتی آنها برای هر یتیم سرانه 70 هزار تومان با توجه به افزایش سهم ایتام سادات در این سرانه در نظر گرفته است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد : با وجود سیستم گردشی پوشش ایتام و خانواده های نیازمند در کمیته امداد امام خمینی (ره) خانواده ها و افراد تحت پوشش در مسیر توانمد سازی با رسیدن به شرایط خوب اقتصادی به عنوان حامی وارد چرخه حمایت از خانواده های نیازمند و ایتام در کشور به ویژه استان تهران می شوند.

کمیته امداد امام خمینی (ره) 60درصد انقلابی کار می کند کمیته امداد امام خمینی (ره) در سیستم استقرار ادارات مختلف در شهرستان پردیس بعد از مستقر شدن فرمانداری و برخورداری این منطقه از مدیریتی مستقل جزء پنج اداره مستقر در این شهرستان بوده است.

سبحانی در خاتمه کمیته امداد امام خمینی (ره)را نهادی با برخورداری از ساختار بروکراسی کم دانست و اظهارداشت: با توجه به درصد کم بروکراسی در کمیته امداد امام خمینی (ره) نسبت به سایر ادارات و نهاد های خدمت رسان در کل کشور برخی از روابط با توجه به رعایت حداقل ها در سییستم مستند سازی برای ارائه خدمات با شناسایی و ثبت و ضبط خانواده های نیازمند صورت می گیرد. ش ک


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.