امام جمعه موقت رودهن گفت: دشمن در قالب استکبار جهانی با ترسیم فرقه هایی دست ساز مانند وهابیت برای تخریب جایگاه ائمه اطهار(ع) به ویژه در ایام محرم با طرح نقشه های شوم خود در این راستا ساکت نشسته است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تباردر گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت:ماه محرم ماه پیروزی خون بر شمشیر و آبیاری ریشه اسلام با خون پاک حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان برای ملت های آزاده جهان همیشه الگویی واحد و بدون نظیر به منظور مبارزه با ظلم و ستم زمان بوده است .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :عزاداری در ماه محرم و سوگواری بر قیام عاشورای سرور و سالار شهیدان ریشه در قرآن مجید دارد و مسلمانان جهان به ویژه مسلمانان ایران اسلامی هر سال پر شور تر پرچم عزای امام حسین (ع) را برفراز آسمان ایران زمین برافراشته می کنند .

امام جمعه موقت رودهن با اشاره به ساختار آرامش بخش مجالس عزاداری سرور و سالار شهیدان اضافه کرد :انسان با حضور در مجالس عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) به آرامش و شادی نفس می رسدزیرا نام امام حسین (ع) آرامش بخش است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تباربا تاکید بر اینکه دشمن برای تخریب جایگاه ائمه اطهار ساکت نشسته است بیان کرد :دشمن در قالب استکبار جهانی با ترسیم فرقه هایی دست ساز مانند وحابیت برای تخریب جایگاه ائمه اطهار(ع) به ویژه در ایام محرم با طرح نقشه های شوم خود در این راستا ساکت نشسته است.

امام جمعه موقت رودهن در خاتمه اظهارداشت : "مایکل براین"نویسنده معروف جهان مکتب اسلام را دینی کامل وشیعه را با برخورداری از ساختاری نورانی و قیام عاشورا را پر نورترین حادثه در نوشته های خود معرفی کرده است ./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.