سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان از مرجعیت ولی فقیه حمایت کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از المنار:سید حسن نصر الله دبیر کل حزب الله لبنان گفت:برخی بر ما خرده می گیرند که چرا به ولی فقیه رجوع می کنید؟ و این مرجعی که ما به او رجوع می کنیم تمام تلاش خود را بکار بسته است تا حکم خداوند در این مساله و یا آن مساله را برای ما روشن کند و ما نیز آن حکم را به عنوان کسانی که مکلف به اجرای آن هستیم اجرا خواهیم کرد و ما در این راه شهدای بسیاری داده ایم و امروز نیز در این راه در حال خون و شهید دادن هستیم.

دبیر کل حزب الله در بخش دیگری از سخنان خود گفت:ما تا یقین حاصل نکنیم در جهت خواست و رضایت خداوند حرکت نمی کنیم،حتی یک گام نیز بر نمی داریم و آنچه که آروزی ماست آن است که روزی با رسول خدا(ص) و هم پیمان او محشور شویم و بنابراین ما دست به ماجراجویی و خطر نخواهیم زد و در این کار بسیار جدی و دقیق خواهیم بود و تمام مسلمانان جهان را نیز به این امر فرا می خواینم.

"سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب الله لبنان در سخنانی به مناسبت هفتمین شب عاشورا در بیروت گفت:  امیدواریم روز شهید در سرتاسر زندگی ما حاضر باشد و آن را به یاد بسپاریم،چرا که بر روی فرزندان ما تاثیر خواهد گذاشت.

دبیر کل مقاومت در بخش دیگری از سخنان خود گفت: عملیات استشهادی "احمد قصیر" سبب پیروزی شد و بوسیله این عملیات استشهادی لبنان و مقاومت در مسیر  پیروزی و اشغالگری در راه شکست قدم برداشت.
برچسب ها: سید ، حسن ، نصر الله ، ولی ، فقیه ، حکم ، خدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار