تمامی محلات منطقه 13 به خانه اسباب بازی تجهیزات شده اند و روزانه پذیرای مراجعه کنندگان زیادی است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، هدف از راه اندازی خانه های اسباب بازی کسب مهارت های آموزشی حرکتی در محیطی با نشاط، ارائه آموزش های لازم به کودکان و اعلام آمادگی برای اجرای طرح نگهداری از آنان است.
 
با راه اندازی و تجهیز سراهای محلات منطقه به خانه اسباب بازی، دیگر لازم نسبت والدین کودکان خود را در مناطقی دورتر از محل سکونت خود به این مرکز بفرستند.
 
*ارائه خدمات بهینه به خانواده ها
 
 مدیر اداره آموزش و مشارکت های شهروندی منطقه 13 با اشاره به طراحی خانه های اسباب بازی متناسب با شرایط اجتماعی کودکان گفت: سعی شده در این مراکز با برنامه ریزی مناسب خدمات بهینه ای ارائه شود.
 
به گفته وی خانه های اسباب بازی روزانه از ساعت 9 تا 18 پذیرای کودکان 3 تا 6 ساله است  و ضمن ایجاد محیطی و سرگرم کننده، برنامه های آموزشی و تربیتی متناسب با سن آنها را ارائه می دهد.
 
*خانه های اسباب بازی از مراکز پرطرفدار خانواده ها
 
پریسا عظیمی از هم محلی های ساکن منطقه است.
 
وی خانه های اسباب بازی را از مراکزی پرطرفدار برای خانواده ها دانسته و می گوید: هم مادران شاغل و هم مادران خانه دار ساعات متمادی فرزندان خود را با خیالی آسوده و راحت به این اماکن می سپارند.
 
این شهروند با اشاره به هزینه مناسب خانه اسباب بازی نسبت به مهد کودک خاطرنشان کرد. با وجود خانه های اسباب بازی دیگر لازم نیست نگران فرزندان خود باشیم. چراکه با ثبت نام پسرم در خانه اسباب بازی سرای محله آشتیانی ضمن بهره مندی از کلاس های آموزشی، دقایقی را با هم سن و سال های خود سپری کرده و تا حدودی از وابستگی اش به من کم می شود.
انتهای پیام/
 

برچسب ها: فعالیت ، خانه ، اسباب ، بازی ، کودکان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار