رئیس شبکه بهداشت کنگان از انجام معاینات تخصصی طب کار کارکنان پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، زینب حسینی صبح امروز در جلسه هم‌اندیشی با مسئولین HSE شرکت‌ها و فازهای منطقه پارس جنوبی در سالن کنفرانس مرکز بهداشت کنگان اظهار داشت: توجه به بهداشت و درمان امری لازم و مهم است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزند.

وی افزود: توجه به بهداشت و سلامت در محیط‌های عملیاتی و کارگاهی ضرورت بیشتری دارد و در این راستا اهتمام جدی داریم.

رئیس شبکه بهداشت کنگان از انجام معاینات تخصصی طب کار کارکنان پارس جنوبی خبر داد و خاطرنشان کرد: این مهم در راستای رشد شاخص‌های سلامتی بسیار موثر است.

معاون بهداشتی شبکه و مرکز بهداشت شهرستان کنگان نیز در این جلسه بر تعامل بیشتر بین شرکت‌های منطقه و شبکه بهداشت برای ارتقاء سلامت مردم منطقه تاکید کرد.

محمود میرحاجی گفت: با توجه به رسالت شبکه بهداشت که ارتقاء و حفظ سلامتی مردم است ارتباط تنگاتنگ با شرکت‌های منطقه از ضروریات است.

وی تصریح کرد: از آنجا که صنعت تأثیرات مثبت و منفی مختلفی در منطقه داشته است ما به عنوان متولیان نظام سلامت لازم است که یک برنامه‌ریزی صحیح و دقیق برای تأمین سلامتی پرسنل، کارگران و مردم ساکن در منطقه داشته باشیم.

میرحاجی ابراز داشت: باید به دور از محافظه‌کاری و ملاحضه‌کاری به فکر سلامتی مردمی باشیم که به دلیل تاثیرات منفی صنعت ممکن است به خطر بیفتند.

کارشناس بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان کنگان نیز بر انجام برنامه‌ریزی برای انجام بازدید از کمپ‌ها و سایت‌های موجود در منطقه با چک لیست‌های موجود تاکید کرد.

سحر میرزایی ادامه داد: در صورتی که فاز یا شرکتی برای انجام طب کار متمایل به بستن قرارداد با شرکت‌های خارج از استان باشد می‌تواند در دوره زمانی خاص و با بستن قرارداد آن شرکت با دانشگاه با دانشگاه علوم پزشکی بوشهر و صدور مجوز از دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در شرکت مربوطه، خدمات طب دریافت کند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.