مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس رونق اقتصادی بازار و معیشت ارس وندان را گام اول و اصلی برای توسعه این منطقه عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ،خادم عرب باغی در نشست خود با بازاریان مراکز تجاری این منطقه افزود: هم اکنون منطقه آزاد ارس مورد توجه ویژه دولت تدبیر و امید است و اراده و استراتژی دولت ، توسعه سریع منطقه ارس است.

وی گفت: رونق اقتصادی بازار و زندگی و کسب و کار ارس وندان لازمه استحکام پایه های توسعه شهری و صنعتی در منطقه آزاد ارس است و ارس وندان و فعالان اقتصادی همین منطقه باید پیشگام و موتور محرکه توسعه همه جانبه در آن باشند.

عرب باغی تاکید کرد: ضرورت رونق بازار در منطقه ای با اهداف کلان اقتصادی بر همگان مشهود است و لازم است به دور از حواشی و با جدیت بیشتر برای رسیدن به افق روشن تلاش کنیم.

وی افزود: تیم جدید مدیریتی با الهام گرفتن از اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید برای ارتقاء سطح اقتصادی و معیشت مردم آمده و در این راه بی هیچ ملاحظه ای، دستیابی به این اهداف تعیین شده را در پیش خواهد داشت.

گفتنی است :در این نشست نمایندگان بازاریان مراکز تجاری منطقه آزاد ارس با بیان پاره های مسایل و مشکلات درخواست نمودند با تشکیل شرکت تعاونی و تخصیص زمین توسط سازمان منطقه آزاد ارس احداث مجتمع تجاری برای بازاریان قدیمی منطقه مورد توجه قرار گیرد که مدیرعامل منطقه آزاد ارس دستور بررسی امر و اقدام برای تشکیل تعاونی و واگذاری زمین را صادر کرد./س

برچسب ها: توسعه ، منطقه ، آزاد ارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.