مهمترين عناوين خبري دانشگاه در هفته‌اي که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران، مهمترين عناوين خبري دانشگاه در هفته‌اي که گذشت را در گزارش زير بخوانيد.

برگزاری جلسات "سبک زندگی اسلامی" در ایام محرم

دانشگاه یزد در ایام محرم برنامه‌های ویژه‌ای دارد که از جمله آن‌ها سلسه جلسات "سبک زندگی اسلامی" (با رویکرد زندگی حسینی) با سخنرانی "حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعود حکیمیان" است.

برخورد قاطع با مقصران بیمارستان شریعتی کمترین خواست مردم است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت با انتقاد از نحوه برخورد کارکنان بیمارستان شریعتی با یک دانشجوی مصدوم در این بیمارستان، گفت: برخورد قاطع شما با خاطیان بیمارستان شریعتی کمترین توقع افکار عمومی است.

یادداشت/ چرا به آمریکا بی اعتمادیم

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ایلام، درباره دلایل بی‌اعتمادی ملت ایران نسبت به آمریکا در یادداشت خود آورده است: علت مخالفت آمریکا با ملت ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی مسئله ماهیت انقلاب است که برای آنان قابل هضم نیست، اینکه ملت ایران با اتکا به قدرت لایزال الهی سنگرهای علمی را یکی پس از دیگری فتح کنند برای دشمنان نگران کننده است.

دستگاه دیپلماسی هتک حرمت به بارگاه حضرت زینب(ع) را محکوم کند

دانشجويان دانشگاه‌هاي مشهد با صدور بیانیه‌‌اي از دستگاه دیپلماسی کشور خواستند هتک حرمت به بارگاه حضرت زينب (س) را از مجامع بين‌المللي پيگيري کنند.

فرجی‌دانا: حمایت ایران برای بازسازی زیرساخت‌های علم‌وفناوری سوریه

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: ایران همچنان از حمایت‌های خود برای بازسازی زیرساخت‌ها و مراکز آموزشی آسیب دیده سوریه دریغ نخواهد کرد.

امیریان: اظهارات اوباما برای جلوگیری از به خطرافتادن موقعیت صهیونیستهاست

دبیر سابق دفتر تحکیم وحدت گفت: رئيس جمهور آمريکا برخي صحبت‌ها را تحت فشار لابی‌های قدرتمند صهیونیستی و متحدانش بيان مي‌کند و دليلش هم اين است که به ثمر رسیدن مذاکرات به صلاح صهيونيست‌ها نيست و موقعيت آنها را در دنيا به خطر مي‌اندازد.

یادداشت/ مجامع دروغین مدافع حقوق بشر حقوق انسانها را نادیده می گیرند

مسئول سیاسی معاونت بررسی و تحلیل(سیاسی) حوزه مقاومت بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی، در یادداشت خود آورده است: کجا بود حقوق بشر زماني که مرزبانان غیور ایرانی در سراوان به ظلم طاغوت و جهل ونفاق ارتجاع وخواب مردم دنیا به شهادت رسیدند، پس کجا بود حقوق اینها؟

قشقاوي: ملت بر رعايت خطوط قرمز تاکيد دارد

معاون کنسولي وزارت خارجه با بيان اينکه ملت ایران اصل مذاکره را پذیرفته و براین باور است که خطوط قرمز باید در مذاکرات رعایت شود، گفت: در حال حاضر با توجه به شواهد در مذاکرات نتایج مطلوبی را خواهیم داشت.

دکترای مطالعات سیاسی انقلاب اسلامی در دانشگاه شاهد راه‌اندازی شد

شورای گسترش آموزش عالی با راه‌اندازی دوره دکترای مطالعات سیاسی انقلاب اسلامی در دانشگاه شاهد موافقت کرد.

" پوسترهای " امام حسین در بیان اندیشمندان جهان به زبان انگلیسی+دانلود

این مجموعه پوسترها دوزبانه است (فارسی و انگلیسی) که اندیشمندان بزرگ جهان درباره شخصیت، جایگاه و قیام بزرگ عاشورا این واقعه عظیم را روایت می‌کنند.

نامه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بزرگ کشور به مدیرعامل بانک ملت

بسیج دانشجویی دانشگاه‌های بزرگ کشور در نامه‌ای به مدیرعامل بانک ملت اعتراض خود را نسبت به عدم رعایت حفظ و گسترش فضای سبز در شهرها از سوي اين بانک اعلام کردند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار