محمود گودرزی صبح امروز در نشست خبری در وزارت ورزش و جوانان به سوالات برخی خبرنگاران پاسخ داد.

  به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران ، محمود گودرزی صبح امروز در نشست خبری در وزارت ورزش و جوانان به سوالات برخی خبرنگاران پاسخ داد.

وی در این نشست کلیاتی از برنامه خود را عنوان کرد و با خبرنگاران به بحث و بررسی مسائل ورزشی پرداخت.

گودرزی در ابتدای صحبت هایش در نشست خبری خبرنگاران را همکاران خطاب کرد و عنوان داشت: به دلیل اینکه در مقاطعی با شما هم صحبت بوده ام شما را همکار قلمداد می کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم پس از اینکه توانستم رای نمایندگان محترم مجلس را بگیرم ارتباط نزدیکی با رسانه ها داشته باشم.

 گودرزی افزود: سابقه کاری من در بخش مدیریت مشخص است من در دوره های متوالی که به عنوان رئیس دانشکده تربیت بدنی و علوم بوده ام از تمام گروه های موجود استفاده کرده ام و کسی را از سمت خود برکنار یا جابه جا نکرده ام اما در ورزش نیز به طور کلی از نیروهای متخصص استفاده می کنم.

 گودرزی ادامه داد: من از سال 65 تا 73 مدیر کل تربیت بدنی دانشگاه آزاد بوده ام و البته در مقاطعی در فدراسیون تیر اندازی نیز حضور داشته ام لذا در دوره جوانی نیز به اردوی تیم ملی دعوت شده ام در رشته ورزشی کشتی بوده است.

گودرزی در مورد فدراسیون های ورزشی گفت: به اعتقاد من در مرحله اول می بایستی یک بودجه فوریتی به فدراسیون ها تزریق شود و دولت محترم نیز باید حمایت کند و با توجه به مسابقات حساسی که پیش رو داریم باید با تعامل با کمیته ملی المپیک، مشکلات فدراسیون ها و اعزام تیم ها را مرتفع کنیم.

وی گفت: در حال حاضر باید منتظر بمانیم تا مجلس رای خود را بدهد و هر نوع حرکت تند و نسنجیده و رادیکالی پرهیز خواهم کرد، برنامه ها زیاد است و در نشست خبری نمی توان جزئیات را بحث کرد و این موضوع نیاز به زمان بیشتری دارد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: شاید نماینده های محترم و برخی با چهره من آشنا نباشند چرا که من خیلی مصاحبه نکرده ام و رسانه ای نبودم اما ورزشی ها من را تاحدودی می شناسند و باید منتظر رای نمایندگان مجلس محترم شورای اسلامی بمانیم تا در صورت تایید بتوانیم ورزش را به هدفی مشخص برسانیم و برنامه ها را اجرایی کنیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: فدراسیون ، صبح ، گودرزی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار