مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی گفت: لازم است در این برهه حساس علمای متعهد و دلسوز با رهنمودهای خویش همانند گذشته، راهنمای ملت مسلمان در برابر ترویج افکار ضد اسلامی شوند.

"سجاد مصطفی‌پور" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه اقدامات وقیح و توهین آمیز وهابیون جنایت‌کار به پشتوانه آل‌سعود و آل‌خلیفه بر علیه مسلمانان در منطقه صورت می‌گیرد، اظهار داشت: اقدامات وهابیون نشان بارزی از اسلام‌ستیزی و تقدس‌زدایی بوده که از ماجرای سقیفه تا به امروز ادامه داشته است.

وی افزود: فتواهای بی‌اساس و موهن مفتی‌های وهابی که به دنبال رسیدن به امیال شخصی و مقابله با اسلام‌گرایی و وحدت مسلمین جهان اسلام صادر می‌شود، نه تنها برای آن‌ها راه‌گشا نیست بلکه با جواب‌های کوبنده مردم مسلمان، شاهد نابودی آن‌ها از صحنه روزگار خواهیم بود.

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شهید بهشتی با تأکید بر اینکه جهاد نکاح ابزاری برای رسیدن وهابیون به خواسته‌هایشان است، تصریح کرد: جهاد نکاح چندی پیش از سوی این گروه بی دین و خبیث اعلام شد تا بدین وسیله عفت و پاک‌دامنی زنان نشانه گرفته شده و آن‌ها به امیال حیوانی خود برسند.

مصطفی‌پور با تأکید بر اینکه اهداف وهابیون ریشه در خواسته‌های استکبار جهانی و صهیونیسم دارد، ابراز داشت: وهابیون غافلند از اینکه اقاماتشان موجب روند رو به گسترش اسلام‌گرایی در منطقه شده و همچنین وحدت بین مسلمانان را برای نابودی این گروه کثیف بیش از پیش تقویت کرده است.

وی خاطرنشان کرد: لازم است در این برهه حساس علمای متعهد و دلسوز با رهنمودهای خویش همانند گذشته، راهنمای ملت مسلمان در برابر ترویج افکار ضد اسلامی بوده تا مسیر رسیدن به حق در برابر باطلان زمان که با یاوه‌سرایی و بیهوده‌گویی سعی در کم‌رنگ کردن اندیشه‌های ناب اسلامی دارند هموارتر گردد.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار