فرماندار شهرستان بیله‌سوار گفت: تردد هموطنانمان در گمرک بیله‌سوار و کشور آذربایجان و همچنین تسهیلات تردد خودرویی به حالت سابق برگشته است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ رسول زیبانژاد  در جریان بازدید از امور جاری گمرک بیله‌سوار اظهار داشت:‌ به دنبال برخی سوء‌تفاهمات در روزهای گذشته اختلالی را در فعالیت گمرک بیله‌سوار شاهد بودیم که با رایزنی مسئولان کشورمان با مسئولان جمهوری آذربایجان سوء‌تفاهمات پیش آمده برطرف شده است.

وی با بیان اینکه از امروز دیگر هیچ‌گونه مشکلی در تردد مسافران و همچنین رفت و آمد کامیون‌های باری بین دو کشور وجود ندارد،‌ تصریح کرد: با اقداماتی که در روزهای گذشته بین مسئولان دو کشور ایران و آذربایجان صورت گرفت توقف پیش آمده در روزهای گذشته و محدودیت‌های اعمال شده برطرف شد و شاهد روان‌سازی تردد مرزی هستیم.

زیبانژاد خاطرنشان کرد: گمرک بیله‌سوار یکی از فعال‌ترین گمرک‌های شمال‌غرب کشور است که از ظرفیت خوبی برای صادرات و واردات برخوردار بوده و هزاران مسافر و گردشگر آذری و همچنین کشورمان با سفر به مناطق دیدنی دو کشور بستر توسعه همه‌جانبه توریسم خارجی را فراهم می‌آورند.

فرماندار بیله‌سوار افزود: امیدواریم روابط بین دو کشور به ویژه امنیت برقرار شده در مناطق مرزی با قوت و قدرت ادامه یافته و هیچ‌گونه اختلالی را در این زمینه شاهد و ناظر نباشیم.

وی در ادامه بیان کرد:‌ تنش در روابط بین کشورهای همسایه به صلاح هیچ یک از طرفین نیست و به نظر می‌رسد ما بهتر از این می‌توانیم با جمهوری آذربایجان ارتباط دوجانبه و مسالمت‌آمیز داشته باشیم./س

برچسب ها: بیله ، سوار ، تردد ، در ، گمرک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.