قائم مقام مديرعامل آب و فاضلاب استان تهران گفت: تا ماه آينده انشعابات آب و فاضلاب واحدهاي فاز 3 مسکن در پرديس نصب مي شوند.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران محمدرضا اميرکمالي با بيان اينکه مشکلات انشعابات آب واحدهاي مسکن مهر پرديس تا یک ماه ديگر برطرف مي شود، گفت: با تأمين منابع مالي مشکلات انشعابات 30 هزار واحد مسکن مهر فاز 3 پرديس برطرف مي شود. 

وي ادامه داد: تاکنون 13 کيلومتر شبکه آب و 11 هزار و 700متر شبکه جمع آوري فاضلاب ايجاد کرده ايم. 

 اميرکلامي در ادامه تصريح کرد: انشعابات آب اکثر واحدهاي مسکن در بلوک ها نصب شده و تنها تعدادي از واحدهاي مسکوني که داراي مشکلات محوطه سازي و يا ايرادات جزئي هستند اين انشعابات نصب شده است. 

***تأمين منابع مالي براي ما محدوديت ايجاد کرد 

قائم مقام مديرعامل آب و فاضلاب استان تهران در ادامه اظهار داشت: با هماهنگي شرکت هماهنگي پرديس مقرر شده ظرف یک ماه آينده کل مشکلات مربتط انشعابات آب و فاضلاب سه هزار واحدي جديد برطرف شود. 

 اميرکمالي در ادامه افزود: محدوديت هاي ما براي تکميل انشعابات آب و فاضلاب تأمين منابع مالي و تغييرات قيمتي ايجاد شده است. 

قائم مقام مديرعامل آب و فاضلاب استان تهران با اشاره به اينکه تغييرات قيمتي که در گذشته در قراردادها وجود با قيمت هاي امروزه بسيار متفاوت است گفت: در بسياري از موارد قيمت ها سه برابر نسبت به گذشته افزايش داشته است. 

وي در ادامه خاطرنشان کرد: در گذشته توافق شده بود براي حق انشعابات آب و فاضلاب 650 هزار تومان پرداخت شود در حالي که امروزه لوازم نصب انشعابات آب و فاضلاب بسيار بالاتر از 650 هزار تومان است.
انتهای پیام/
برچسب ها: واحدهای ، فاز ، سه ، پردیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار