نماینده اسلام آباد غرب و دالاهو درمجلس شورای اسلامی مسئله هسته ا ی را تنهابهانه ای برای اعمال تحریم وفشاربه کشورمان از سوی غرب اعلام کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

علی جلیلیانˈ به مذاکرات اخیر کشورمان با گروه 1+5 در ژنو اشاره کرد و گفت: امیدوارم نتیجه این مذاکرات سازنده باشد و کشورمان بتواند با سربلندی از این مرحله مهم عبور کند.

وی با بیان اینکه نتیجه مذاکرات برای آمریکا تفاوت ندارد,گفت:متاسفانه آن ها پس از پیروزی انقلاب همواره به دنبال کارشکنی علیه ملت ایران بوده اند و هربار یک مسئله را بهانه قرار داده تا به نظام و انقلاب فشار بیاورند و مردم را از همراهی آن باز دارند.

جلیلیان افزود: در حالی ایران متحمل این همه فشار از سوی استکبار شده که هیچ گناهی مرتکب نشده و تنها به دنبال دانشی رفته که حق مسلم ملتش بوده و کاملا صلح طلبانه از آن استفاده می کند.

وی خاطرنشان کرد: در حالی غرب به دانش هسته ای ایران معترض است که هم اکنون این دانش در اختیار بسیاری دیگر از کشورها قرار دارد و این مسئله خیلی پیچیده و بغرنجی نیست.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس در ادامه اظهار کرد: در حالی که امروز برخی کشورها حتی به سلاح اتمی دسترسی دارند اما مورد بازخواست قرار نمی گیرند و همین مسئله بخوبی عناد آمریکا و غرب را با کشورمان ثابت می کند.

جلیلیان در پایان و با بیان اینکه ملت ایران هرگز از حقوق مسلم خود کوتاه نخواهد آمد ابراز امیدواری کرد آمریکا که امروز گوش به فرمان رژیم صهیونیستی شده است دست از عناد و کینه علیه ملت ایران بر دارد/س

برچسب ها: تفاوت ، مذاکرات ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.