دادستان کل کشور گفت: بنده موافق هستم که این مسائل به صورت شفاف باشد و مکانیزم اجرایی و پیگیری داشته باشد چراکه ما نیاز به تعدد قوانین نداریم و باید قانونی بنویسیم که مکانیزم اجرا داشته باشد و من صد در صد موافقم تا اموال شناسایی شود و اگر کسی تخلف کرد با وی برخورد شود.

به گزارش خبرنگار حقوقی قضایی باشگاه خبرنگاران، دادستان کل کشور در پاسخ به سوالی مبنی براینکه شما تنها کسی هستید که در مجمع با طرح ثبت اموال و دارایی‌های مسئولان، مخالفین تصریح کرد: این اولین دروغی است که شما جعل کرده‌اید و این خلاف است این طرح مدت‌ها پیش در مجلس تصویب شده و مدت‌ها است در مجمع تشخیص است و این در حالی است که این امر امکان ندارد که در مجمع همه با این طرح موافق باشند و یک نفر مخالف باشد و این طرح اجرا نشود.

سخنگوی دستگاه قضا ادامه داد: بنده موافق هستم که این مسائل به صورت شفاف باشد و مکانیزم اجرایی و پیگیری داشته باشد چراکه ما نیاز به تعدد قوانین نداریم و باید قانونی بنویسیم که مکانیزم اجرا داشته باشد و من صد در صد موافقم تا اموال شناسایی شود و اگر کسی تخلف کرد با وی برخورد شود.

دادستان کل کشور در پایان خاطرنشان کرد: در دولت فعلی برخی هنوز لیست اموالشان را ندادند بنابراین بنده معتقدم ما باید به گونه‌ای قانون را شفاف بنویسیم که چنانچه احیانا کسی به قانونی عمل نکرد راه پیگیری و اجرا وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مخالف ، سخنگو ، کشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار