عضو کمیته داوران گفت: به عنوان مسئول و ناظر داوری مسابقات جنوب آسیا انتخاب شده‌ام و امیدوارم نمایده‌ی خوبی برای کشورمان باشم.

مسعود مرادی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: من باید 6 آذر ایران را به مقصد میانمار ترک کنم و تا آخر آذرماه داوری مسابقات جنوب آسیا را نظارت می کنم.

وی ادامه داد: داورانی از کشورهای ژاپن، مالزی، کره، سنگاپور و تایلند در این رقابت ها قضاوت می کنند.

عضو کمیته داوران در خصوص عملکرد داوری در این فصل اظهار داشت: اگر بخواهم به طور شفاف بگویم آن چه که در داوری فوتبال ما اتفاق می افتد و ما شاهد آن بودیم تمام توانایی داوری ما نیست.

مرادی تصریح کرد: داوران ما می توانند عملکرد بهتری داشته باشند. برخی از مشکلات و اتفاقات رخ داده باعث عدم تمرکز داوری باشد.براین اساس اختلاف سلیقه بین دپارتمان و کمیته داوران و صحبت در مورد تبانی‌ها از جمله مشکلات داوران در فصل اخیر بود.

وی افزود: داوران ما نه تنها در محیط فوتبال و حتی در جامعه هم تحت فشار قرار دارند.فدراسیون فوتبالی باید هرچه سریعتر مشکلات را برطرف کند و داوران را از بلاتکلیفی نجات دهد.

مرادی درباره افزایش حقوق داوران خاطرنشان کرد: با توجه به این شرایط زحماتی که داوران ما متحمل می شوند افزایش دستمزد آن ها حداقل کاری است که فدراسیون می تواند انجام دهد.

انتهای پیام/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار