رئیس سازمان استاندارد تهران از بازرسی شهر بازی ها ، توجه ویژه به آبهای اشامیدنی و نوشابه های انرژی زا خبر داد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران بیات رئیس استاندارد استانداری تهران با بیان اینکه 80 درصد  از آْسانسورهای مسکن مهر از استاندارد لازم برخوردار نیست گفت: با توجه به امکانات در پی  استاندارد سازی آن هستیم.

وی افزود: بیشتر مناطق تهران به تصفیه کننده های آب نیاز ندارد ، ان هم به این دلیل که پارامترهای استاندارد آب در آن رعایت شده است.

برای مثال در نقاطی که سختی آب بیش از 500 باشد می توان از دستگاه های سه فیلتر تصفیه آب استفاده کرد در غیر این صورت استفاده از این دستگاه ها باعث از بین رفتن کلسیم آب می شود.

بیات با بیان اینکه شهر بازیهای با دستگاه های بازی غیر استاندار پلمپ و بازرسی می شود گفت:‌ برای مثال فقط یکی از دستگاه های پارک ارم غیر استاندار بود که جلوی فعالیت آن گرفته شد.

وی در خصوص وضعیت آب های معدنی گفت: وضعیت آبهای معدنی و آشامیدنی با برندهای مختلف از برای همگان مطلوب است.

بیات در خصوص نوشابه های انرژی زا و مکمل های غذایی موجود در سطح شهر خاطر نشان کرد: این نوشابه ها برای افراد مختلف با توانایی های مختلف ساخته شده است و به دلیل اینکه فرهنگ مصرف ان را بلد نیستیم ممکن است یک نوشابه انرژی زای قوی به دانش آموز داده شود که به هیچ عنوان به صلاح او نیست و سلامت وی را در بلند مدت به خطر می اندازد و باید گفت که به مکمل های داروی و غذایی موجود در عطاری ها و فروشگاه های مختلف برخورد می شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: کلسیم ، فعالیت ، مناطق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار