مراسم هفتمین روز درگذشت پیر موتلفه در مسجد علی‌بن موسی‌الرضا با حاشیه‌های جالبی همراه بود.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، مراسم هفتمین روز درگذشت دبیرکل فقید جبهه پیروان خط امام و رهبری در هوای ابری گرفته و آلوده این روزهای پایتخت در میدان شهدا برگزار شد.

همانطور که انتظار می‌رفت جمعیت بیشماری جهت عرض تسلیت و ادای احترام به این مراسم آمده بودند؛ در حاشیه مراسم هفته نامه حزب موتلفه اسلامی با درج آخرین وصیت مرحوم و ویژه‌نامه درگذشت معتمد امام(ره) و مقام معظم رهبری در میان حاضران توزیع شد که مورد استبقال همه قرار گرفت چشم می‌چرخاندیم و کودکان کار به همراه متکدیان پایه ثابت مراسم ختم مرحوم عسگراولادی را دوباره مشاهده کردیم.

هنوز زمان زیادی از شروع مراسم نگذشته بود که ناگهان خودرویی با مدل امنیتی معروف جلوی پای خبرنگاران متوقف شد، هنوز اصحاب رسانه به خود نیامده بودند که نیروهای امنیتی از خودروی دیگری پیاده شده و با حلقه زدن به دور حجت‌الاسلام و المسلمین ناطق نوری وی را تا داخل مسجد همراهی کردند در این حین خبرنگاران بی‌نصیب مانده و برای عایدی خودشان امیدوار به خروج وی شدند.

شاید 15 دقیقه هم نگذشته بود که فلش‌های مداوم عکاسان و تدابیر شدید امنیتی ما را متوجه خروج ناطق نوری از مسجد علی‌بن موسی‌الرضا کرد.

اصحاب رسانه شتابان به سمت وی رفتند اما بی میلی عضو تشخیص مصلحت نظام و محافظت شدید نیروهای شدید امنیتی مانع از رفع علامت سوال خبرنگاران شد.

شدت جمعیت به حدی بود که یکی از محافظان وی تعادل خود را از دست داد و بر زمین افتاد.

نکته قابل توجه این مراسم تاخیر گارد تشریفاتی بود که بعد از شروع مراسم هنوز در جای خود مستقر نشده بودند؛ پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت درگذشت پیر موتلفه بار دیگر در این مراسم قرائت شد.

سفیر سوریه از میهمانان خارجی این مراسم بود که با تدابیر معروف امنیتی وارد مراسم شد اما پس از خروج به دنبال اتومبیل به شماره سیاسی خود می‌گشت که عجیب توجه اصحاب رسانه و حاضرین را به خود جلب کرده بود.

وزیر اطلاعات از معدود شخصیت‌‌های سیاسی بود که حاضر به پاسخ به سوال خبرنگاران شد البته پاسخ‌های قطره‌ای وی خبرنگاران را سیراب نکرد و در نهایت مراسم هفتمین روز درگذشت مرحوم عسگراولادی با استبقال شخصیت‌های نظام به پایان رسید.

انتهای پیام/

برچسب ها: مراسم ، جمعیت ، ثابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار