سرمربي تيم ملي تنيس روي ميز کشورمان گفت: فاصله ميان هتل تا محل برگزاری مسابقات باعث شد تا شرايط بسيار بدي را در لهستان داشته باشيم.

احمد جعفري پور در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: هتل محل اقامت کاروان ايران يک ساعت تا محل برگزاري مسابقات پروتور جهاني لهستان فاصله داشت و براي هر بازي ناچار بوديم دو ساعت در رفت و آمد باشيم که بسيار سخت و خسته کننده بود من که مجبور شدم از ساعت 6 و 30 دقيقه صبح تا يازده شب در سالن باشم ملي پوشان را هم تقسيم کرديم تا راس ساعت بازيشان، خود را به سالن برسانند.

وي در خصوص لغو اعزام ملي پوشان ايران به مسابقات آلمان بعد از پايان پروتور جهاني لهستان گفت: هم فدراسيون و هم نظر شخص من اين بود که حضور در مسابقات آلمان را منتفي کنيم، زيرا ملي پوشان بسيار خسته بودند و روحيه خوبي نداشتند ضمن اينکه نوشان عالميان هم در شرايط ايده آلي براي مسابقه دادن نبود.

سرمربي تيم ملي تنيس روي ميز در پاسخ به اين پرسش ک به چه علت تا حدود زيادي نوشاد عالميان با نوشاد المپيک 2012 فاصله گرفته است، گفت: هم نوشاد و هم ساير بازيکنان تيم ملي تنيس روي ميز فقط 20 درصد فاکتورهاي لازم براي بازيکنان حرفه اي را دارند، براي يک پينگ پنگ بازحرفه اي، تمرين کافي، بدنسازي، تغذيه، برنامه ريزي منظم حريف تمريني مناسب و شرکت در مسابقات متعدد لازم است. در حالي که ما در ايران به دليل بحران مالي فدراسيون بازيکنان را در طول سال در اختيار نداريم از اردوهاي شبانه روزي محروم هستيم و فکر مي کنم با تمام اين حداقل ها بازيکنان ما بسيار هم خوب کار مي کنند.

جعفري پور تاکيد کرد: طبق قوانين عدم تمرين هر بازيکن در سال فقط 2بار در اوج آمادگي قرار دارد و اين طبيعي است که عالميان در برخي مسابقات باخت بدهد به علاوه اينکه در پينگ پنگ هيچ قانوني نيست که بگويد بازيکني که از نظر رنکينگ بالاتر از حريف خود است پس صد در صد برنده مسابقه خواهد شد.

وي خاطرنشان کرد: به اعتقاد من نوشاد عالميان به نقطه اي رسيده است که احتياج دارد با بازيکنان قوي تر از خود توپ بزند، وي بايد به ليگ هاي خارجي بپيوندد تا بتواند شرايط کنوني اش را بهتر کند، در ليگ هاي خارجي نوشاد مجبور است که هر هفته مسابقه بدهد و خود را در آمادگي بالا نگه دارد.

انتهای پیام/مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار